Новини

СЗШ №97. «Вони тримають небо над нами»

30.08.2022 23:58

Герої такі не вмирають,

Вони будуть вічно живі.

Героїв завжди пам’ятають

На небі й на рідній землі!

У День пам’яті захисників України, ми згадуємо молитвою, добрим словом усіх героїв, які боролися і віддали життя за долю України та наше майбутнє. Особливо випускників нашої школи… Іван Береза. Ігор Саркісян. Підгорецький Сергій.

Людина жива, поки про неї пам’ятають. І ми не забудемо, і не пробачимо болючі втрати. Світла пам'ять!

Залишиться слава про мужніх героїв,

І пам’ять про тих, хто так мало прожив,

Безмежна ненависть до тих – хто накоїв

Кривавих, безжальних, загарбницьких жнив.

Як перевести дитину на дистанційне навчання. Покрокова інструкція для батьків

30.08.2022 23:46

У шести школах міста створено додаткові онлайнкласи з дистанційною формою навчання .

Відповідно батьки, які не хочуть, щоб їхні діти вчилися очно, можуть перевести дітей у ці класи.

Як це зробити?

Подати заявку на дистанційну форму навчання до 23:00 4 вересня за посиланням:

https://docs.google.com/.../1FAIpQLSfHJAQ.../viewform

Дочекатися повідомлення про опрацювання заявки (після формування класу).

Взяти довідку про вибуття із закладу, в якому навчається дитина, і написати заяву про зарахування до школи з дистанційною формою навчання.

Подати пакет документів на зарахування дитини до школи з дистанційною формою навчання.

У разі виникнення запитань телефонуйте у Центр професійного розвитку педагогічних працівників за номером 297-53-28.

Перелік шкіл, де будуть створені додаткові дистанційні класи:

у Галицькому районі – школа №3

у Франківському районі – школа №31

у Сихівському районі – школа №86

у Личаківському районі – школа «Лідер»

у Шевченківському районі – школа №20

у Залізничному районі – школа №77

Слід зазначити, що за вийнятком додаткових дистанційних класів усі зазначені заклади працюватимуть у звичному режимі з очним навчанням.

Андрій Закалюк

Євген Бойко

Леся Приставська

Центр професійного розвитку педагогічних працівників м. Львова

Львівська державна комунальна середня загальноосвітня школа 3

Школа 77 з поглибленим вивченням економіки та управлінської діяльності

Освітня мануфактура Підзамче - Школа 20

ЗСШ "Лідер"

У Львові обрали 6 шкіл, де організують класи з дистанційним навчанням

30.08.2022 21:49

У Львові визначили школи, в яких створять класи для навчання онлайн. Паралельно із тим сформують класи для змішаної форми.

Загалом це шість освітніх закладів, по одному на район, повідомили в департаменті освіти Львівської міської ради.

Тому якщо батьки хочуть, аби їхня дитина навчалась тільки в онлайн форматі, мають перевести її до однієї з цих шкіл:

  • Галицький район – школа №3;

  • Франківський район – школа №31;

  • Сихівський район – школа №86;

  • Личаківський район – школа "Лідер";

  • Шевченківський район – школа №20;

  • Залізничний район – школа №77.

Саме у цих закладах будуть сформовані класи з виключно дистанційною формою навчання.

Класи у кожному з цих навчальних закладів формуватимуть відповідно до кількості заявок.

"Умовою відкриття класу є певна кількість учнів. Якщо, до прикладу, у 3 клас в одному районі зареєструють 3 дитини, а в іншому – 4, то ми не будемо робити 2 окремі класи для третьокласників, а об’єднуватимемо їх.

Логістично для дітей це не буде проблемою, бо ми власне говоримо про онлайн-навчання", – пояснив на брифінгу 29 серпня керівник управління освіти Львівської міської ради Андрій Закалюк.

При тому він зазначив, що дитина не зможе залишитися у попередній школі, якщо та запроваджує змішану форму навчання.

Щоб подати заявку на дистанційне навчання батьки також мають звернутися у Центр професійного розвитку педагогічних працівників. Там допоможуть визначити заклад, в який батьки зареєструють дитину.

Абетка з безпеки школяра середньої школи

29.08.2022 08:49

Абетка для учня середньої школи.pptx

В Україні конвертуватимуть оцінки дітей, які закінчили навчальний рік за кордоном

26.08.2022 14:49

Шкільне життя Follow on Twitter Send an email 25.08.2022 690

Оцінки дітей, які закінчують навчальний рік у закордонних школах, при поверненні в Україну, будуть зараховувати та конвертувати за українською системою. Про це в ефірі національного телемарафону повідомив перший заступник міністра освіти та науки Андрій Вітренко.

“Безумовно, ми зарахуємо загальнонавчальні дисципліни, які діти будуть вивчати у європейських школах. Єдине, я буду просити, щоб діти підключались до онлайн уроків з таких важливих предметів, як Українська мова, Українська література, Історія України. Бо такі предмети за кордоном не викладаються, і діти мають їх знати. Це наша національна ідентичність, і ми рекомендуємо, щоб вони обов’язково підключалися онлайн до цих предметів у своїх школах. Я знаю, що в багатьох містах, за ініціативи та підтримки ЮНІСЕФ, створюють окремі хаби для українських дітей, де вони зможуть підключитись онлайн до своїх шкіл”, – сказав Вітренко.

Заступник міністра освіти наголосив, що для дітей, які навчатимуться за кордоном, не буде штрафів та тиску з боку європейських колег щодо обов’язкового навчання в європейських школах.

Він також додав, що Міністерство освіти та науки завершило підготовку методичних рекомендацій для вчителів щодо викладання деяких категорій предметів.

“Наприкінці травня-початку червня, при міністерстві працювали спеціалізовані комісії, які розглядали зміни до навчальних програм. Зокрема, мова йдеться про програми з таких предметів, як Зарубіжна література, Історія України та Всесвітня Історія, Безпека життєдіяльності, Захист Вітчизни. Тобто, дійсно такі зміни були внесені, ми підготували повністю методичні рекомендації для вчителів, як викладати той чи інший модуль, в тому чи іншому предметі, відповідно до нових вимог”, – наголосив Вітренко.

З ДНЕМ НЕЗАЛЕЖНОСТІ!

Хай Бог береже усіх, хто тримає нам небо! А нас ракетами не зламати! Проростемо з-під землі!

26.08.2022 07:28

Незламність духу, вдячності безмежність

Тим, хто виборює нам право на життя,

Народ мій відзначає НЕЗАЛЕЖНІСТЬ!

Хай навіть у тривозі, в укриттях!

Лунає Гімн державний України!

І гріє душу синьо-жовтий стяг!

"Зродились ми великої години!"

Під час тривоги чути в укриттях!

Слова Шевченкові, Франкові, Українки,

Як символи, що творять вишиття,

Читаємо не з книжної сторінки,

А вже на стінах у підвалах, укриттях!

І спів відомої "Червоної калини" -

Для українця ритм серцебиття -

Звучить із уст маленької дитини

Під час тривоги у підвалах, в укриттях!

Летить по світу "Слава Україні!"

"Героям Слава!" - голосів злиття!

Тобі ж, катюго, місце в домовині,

Ти не сховаєшся від кари в укриттях!

Нас не зламати! Разом з нами Бог!

Ми в себе вдома! На своїй землі!

Цього не зміниш кількістю тривог!

Збагніть, нарешті, виродки в кремлі!

Віра Гривастова-Дацьків

Хай святиться ім’я твоє вічно, УКРАЇНО – колиско наша!

26.08.2022 07:22

Зі святом, друзі!!! Нас не зламає жоден ворог, бо наша сила – у нашій єдності! Ми не здамося! Не опустимо рук! Нас не залякати! І буде наша спільна ПЕРЕМОГА!

Вічна слава усім, хто віддав життя за Україну!

Слава ЗСУ! Слава Україні!

СЗШ №78. З ДНЕМ НЕЗАЛЕЖНОСТІ,УКРАЇНО!!!

24.08.2022 23:48

І в найкращі часи, і в найскладніші моменти українці залишаються оптимістами. Ми обов'язково будемо багатою демократичною державою. З Днем Незалежності! Бажаємо всім миру, міцного здоров'я, злагоди, добробуту в кожній оселі на нашій землі!!!

Перемога за нами!!!

Все буде, Україна!!!

Привітання від юного блогера, Юрія Гниди, учня 2-А класу СЗШІ-ІІІст. N78 м.Львова.

Великогрибовицький ліцей. День Незалежності України

24.08.2022 22:51

До Дня Незалежності України у Великогрибовицькому ліцеї відбувся флеш- моб "Розфарбуй сховище". Дякуємо всім учням, які активно долучилися, адже так важливо, щоб у сховищі було не тільки безпечно, але і комфортно.

Інформаційні матеріали до Дня Незалежності України і Дня Державного Прапора – 2022

23.08.2022 08:25

Незалежність України – маяк свободи

24 серпня Україна відзначає найбільше державне свято – День Незалежності. Воно встановлене на честь виняткової історичної події – ухвалення у 1991 році Верховною Радою Української РСР Акта проголошення незалежності України. Цей документ увінчав тисячолітні прагнення Українського народу мати власну суверенну державу і самостійно визначати свою долю.

Для українців свобода і гідність завжди були основоположними цінностями. Вони спонукали до боротьби за незалежність. У XX столітті наш народ декілька разів здобував державність. Тому правильно вважати, що 24 серпня 1991 року Україна відновила незалежність. Важливим кроком до повернення історичної справедливості стало ухвалення 16 липня 1990 року Декларації про державний суверенітет України. Тоді Верховна Рада УРСР підтримала прагнення народу ліквідувати політичну та економічну залежність від московського центру і розбудовувати самостійну державу, відроджувати національну культуру, історичну пам’ять.

Акт про державну незалежність 24 серпня 1991 року спирався на Декларацію про суверенітет. А результати Всеукраїнського референдуму 1 грудня 1991 року стали найпереконливішим підтвердженням волі народу.

Постання суверенної України відіграло вирішальну роль у розпаді СРСР, остаточному руйнуванні комуністичної тоталітарної системи імперського типу. Це стало початком нового етапу розвитку демократичної сучасної Української держави.

Незалежність України – запорука вільного розвитку держав і народів Європи та головна перешкода для російського імперіалізму, який намагається політично, економічно та духовно поглинути Україну. Нині в умовах агресії з боку Росії ми продовжуємо боротьбу за власну свободу та незалежність.

Сьогодні Україна ефективно стримує російський збройний напад завдяки зусиллям на військовому, дипломатичному, інформаційному фронтах, а також потужній міжнародній допомозі. Ми боротимемося до звільнення від окупанта останнього сантиметра української землі. Тож наше суспільство має консолідуватися для перемоги над агресором та розбудови держави як демократичної правової країни в сім’ї європейських народів.

Україна вдячна світовим партнерам за підтримку нашої боротьби та розумінню, що від нашої перемоги в цій війні залежить також майбутнє Європи. Адже Російська Федерація не обмежиться Україною. Вона відкрито заявляє, що її мета – Євразія від Владивостока до Лісабона. Якщо російську армію не зупинити зараз, війна рано чи пізно прийде в кожен європейський дім. Але разом ми здатні зупинити агресора і зберегти мир, свободу та демократичний світ.

Ключові тези та повідомлення

24 серпня 1991 року Україна відновила державну незалежність, що стало вінцем тривалого шляху Українського народу до свободи. Наша незалежність оплачена дорогою ціною – великою кількістю життів тих, хто боровся за ідею вільної України зі зброєю у руках і без неї, незліченною кількістю років втраченої свободи тих, хто сидів за неї у таборах та в’язницях.

Наша незалежність і сьогодні оплачується життями наших захисників і захисниць, які зупинили навалу і наближають перемогу над російським агресором.

Мільйони українців споконвічно мріяли про власну суверенну державу й творили і зберігали все те, що зараз є надбанням української культури.

Проголошення незалежності України у 1991 році відіграло вирішальну роль у розвалі СРСР й остаточній ліквідації комуністичної тоталітарної імперії.

Сьогодні незалежність України – запорука вільного розвитку держав і народів Європи.

Сьогодні незалежність України – головна перешкода для російського імперіалізму, який намагається політично, економічно та духовно поглинути Україну і розділити Європу на сфери впливу.

Незалежність для українців – це передусім нові можливості та торжество прав людини. Це змога дихати на повні груди повітрям свободи після століть неволі, коли ми жили за чужими правилами у несправедливості та репресіях, брали участь у чужих війнах. Тепер майбутнє країни – в руках кожного з нас.

Прагнення до свободи і чутливість до несправедливості – визначальні риси українців. Це давало нам наснагу і сили залишатися собою в часи бездержавності. Здобуття незалежності для творення власного майбутнього – найвищий вияв свободи нашого народу.

Розпад СРСР у 1991 році став шоком для частини російських еліт та російських обивателів, що продовжували марити імперською величчю. Їхньою мрією і сьогодні є відновлення імперії. А без України Росія не може бути імперією. Тому поглинання України, її матеріальних та людських ресурсів – одна з ключових передумов розгортання російського імперського проєкту.

Із відновленням незалежності боротьба за державність не припинилася. Ми продовжуємо захищати свою свободу від російського агресора, адже пам’ятаємо, що окупація та роки бездержавності в ХХ столітті коштували нашому народу надто дорого. Внаслідок Голодомору, Голокосту, державного терору, депортацій та воєн загинули мільйони українців. Тому за жодних обставин ми не маємо допустити повторення подібного лиха.

Вільна українська держава, активне й відповідальне громадянське суспільство та потужні збройні сили – це той фундамент, що захищає права людини та гарантує всім українцям гідне майбутнє.

30 років незалежності продемонстрували світу, що Україна відбулася як держава, здатна утверджувати демократичні цінності, відстоювати свободу та гідність, захищати свій суверенітет і територіальну цілісність. Нам вдалося побудувати толерантне суспільство, в якому знаходять спільну мову та взаємну повагу різні етнічні, релігійні, соціальні групи. І, головне, громадяни України готові одностайно зі зброєю в руках захищати незалежність власної держави.

Незалежність України – маяк свободи

Відновлення незалежності України у 1991 році привело до розвалу тюрми народів – Радянського Союзу. Впродовж усіх трьох десятиліть незалежності Україна залишалась, попри усі труднощі і негаразди, прикладом життєздатності демократичних інститутів на пострадянському просторі, альтернативою авторитаризму і диктатурі, що утвердився у більшості пострадянських держав. Сьогодні перемога України у війні з Росією відкриє шлях до свободи і демократичного розвитку народам Російської федерації, а також зміцнить демократичні устрої Європи і світу.

У 1991-му Україна виборола право на самостійність, але з того часу їй доводиться відстоювати і втілювати незалежність на практиці. Після проголошення історичного Акта ми ще тривалий час чинили опір спробам накинути нам нове ярмо під вивісками СНД, Євразійський та Митний союзи, боролися за створення власної армії і флоту, відстоювали наш український Крим та Севастополь.

Москва постійно випробовувала нашу незалежність на міцність. Коли ж прийшло усвідомлення, що «гібридні» методи боротьби безсилі, Путін зважився на повномасштабну війну.

Незалежність – як повітря. Його не помічаєш, але без нього не можеш жити. Росія тимчасово окупувала 20% української території, «перекривши кисень» її мешканцям.

На загарбані нею землі імперія принесла з епохи бездержавності старі практики нищення українства: випалену землю і мародерство, фільтраційні та концентраційні табори, позбавлення власності і депортації, вбивства і катування, русифікацію та деукраїнізацію, фейкові референдуми і цинічну пропаганду. Словом, за пів року Росія відтворила всі жахи ХХ століття.

Шлях становлення незалежності ми маємо пройти до кінця, завершити розпочате в 1991-му. Мусимо остаточно визволити всі окуповані території та зруйнувати імперію – тюрму народів.

Ми прагнемо такого ж мирного сусідства з невеликими національними і демократичними країнами на сході, яке вже маємо на заході. Тільки тоді Україна і вся Європа почуватимуться в безпеці.

Нескорена незалежна Україна – маяк свободи для поневолених народів Росії, новий імпульс для європейського духу єднання і солідарності.

Етапи боротьби за незалежність у ХХ–ХХІ століттях

Проголошення незалежності – результат того, що українське державотворення не припинялося в ХХ столітті.

Уперше в ХХ столітті Україна проголосила незалежність 22 січня 1918 року IV Універсалом Української Центральної Ради. Держава проіснувала 3 роки. Це був час безперервної боротьби за її збереження. Вже тоді Україна мала всі ознаки держави: територію, окреслену кордонами, герб, військо, грошову систему, мову, налагоджені дипломатичні відносини з іншими державами.

Через рік – 22 січня 1919 року – відбулася не менш вагома подія – об’єднання Української Народної Республіки (УНР) і Західно-Української Народної Республіки (ЗУНР) в одну державу. Ця злука продемонструвала можливість цивілізованого демократичного збирання територій в єдину суверенну державу.

Через низку зовнішніх (війна на кілька фронтів) та внутрішніх (неготовність політичної еліти) причин ця державність була нетривалою. Проте сам факт існування незалежної соборної держави відіграв вирішальну роль у подальшому розвитку українського визвольного руху. Його учасники протягом наступних десятиліть боролися зі зброєю в руках чи ненасильницькими методами за відродження Української самостійної соборної держави.

Знову українська держава постала 15 березня 1939 року. Коли проголошували незалежність Карпатської України, з трибуни Сойму звучали такі слова:

«Наша Земля стає вільною, незалежною та проголошує перед цілим світом, що вона була, є й хоче бути українська. І коли б навіть нашій молодій Державі не суджено було довго жити, то наш Край залишиться вже назавжди український, бо нема такої сили, яка могла б знищити душу, сильну волю нашого українського народу».

Історія Карпатської України стала однією зі сторінок боротьби українців за встановлення української державності.

30 червня 1941 року у Львові Організація українських націоналістів (ОУН(б)) проголосила Акт відновлення Української Держави. Цей процес охопив усю територію західних областей, Житомирську та західні райони Київської області, де представники ОУН (похідні групи) проголошували Акт на велелюдних зборах. У відповідь нацисти масово арештовують українських патріотів. Зважаючи на це, ОУН переходить у підпілля і розпочинає руху опору, а вже в кінці 1942 року створюється Українська повстанська армія.

Ще десять років після поразки Третього Райху і закінчення Другої світової війни УПА виборювала незалежність України у протистоянні з комуністичним тоталітарним режимом.

Наміри мати власну державу роками визрівали у творчості шістдесятників, у правозахисному й дисидентському рухах, у прагненнях мільйонів українців. А вже наприкінці 1980-х – початку 1990-х років стрімко розвивався масовий національно-демократичний рух, на який суттєво вплинула, зокрема, аварія на Чорнобильській АЕС. Трагедія стала чинником активізації національного руху та відцентрових бажань політичних сил.

В умовах політичних реформ в СРСР – лібералізації суспільного життя – у березні 1990 року відбулися вибори до Верховної Ради УРСР і місцевих рад. Значного успіху на цих виборах досяг демократичний блок. Опозиційним до комуністичного керівництва силам вдалося провести своїх представників і до місцевих рад. Таким чином, за підсумками виборів 1990 року Україна вперше отримала бодай частково демократично обраний парламент і місцеві ради. Ідея незалежності України зазвучала в стінах законодавчого органу на повний голос. 16 липня 1990 року її оформлено в перший законодавчий акт – Декларацію про державний суверенітет України.

Спроба у Москві 19 серпня 1991 року «оновити» Радянський Союз у сталінських традиціях стала поштовхом до розгортання національно-демократичного руху за незалежність у більшості республік СРСР. Українці збиралися на масові мітинги з вимогою виходу зі складу СРСР.

24 серпня 1991 року на позачерговому засіданні Верховна Рада УРСР ухвалила Акт проголошення незалежності України, зазначивши в ньому, що продовжується тисячолітня традиція державотворення в Україні, яка має право на самовизначення, передбачене Статутом ООН та іншими міжнародно-правовими документами.

1 грудня 1991 року на Всеукраїнському референдумі українці підтвердили прагнення жити в незалежній державі, зробивши її незворотним фактом історії. 90,32 % виборців ствердно відповіли на питання в бюлетені «Чи підтверджуєте Ви Акт проголошення незалежності України?» У Криму ідею незалежності України підтримали 54,19 % виборців, у Донецькій області – 83,90 % і 83,86 % – у Луганській. Референдум засвідчив, що джерелом української державності є воля народу, він став запобіжником щодо спроб реанімації СРСР у формі Договору про Союз незалежних держав.

Сьогодні в умовах широкомасштабної війни РФ проти України ми гідно даємо відсіч та знову відстоюємо власну свободу та незалежність, а також мир у Європі. Незалежність України – маяк свободи Європи.

Як РФ намагалася знищити незалежність України?

Великоросійський реваншизм почав агресивно самостверджуватися в 2000 році з приходом на посаду президента РФ Владіміра Путіна. Саме він назвав розпад СРСР найбільшою катастрофою XX століття, а відповідальність за це поклав на демократичний світ, який, на його переконання, підірвав радянську економіку.

Понад два десятиліття, що передували широкомасштабному вторгненню в Україну, Росія організовувала та втілювала різні провокації, економічні та інформаційні війни. Протиріччя між Україною та Росією за Крим розпочалися в 1992 році. Тоді РФ всіляко перешкоджала остаточному переходу Чорноморського флоту під контроль України. Звинувативши Україну в присвоєнні флоту, РФ розпочала процес відокремлення Криму від нашої держави, вдаючись, зокрема, до провокацій та антиукраїнських інформаційних кампаній. Лише після того, як в 1994 році Україна ввела в Крим підрозділи Національної гвардії України та прикордонні війська, ситуація стабілізувалася.

Восени 2003 року вона розпочала будівництво греблі до українського острова Тузла в Керченській протоці. Це була спроба зазіхання на українську територію. Україна зробила все можливе, аби захистити свою територіальну цілісність. Тоді до війни не дійшло: після телефонної розмови Леоніда Кучми із Владіміром Путіним Росія зупинила будівництво. Але це стало «репетицією» до захоплення Криму в 2014 році.

Новий виток ескалації російсько-українських відносин спровокували вибори Президента України 2004 року, які завершились масовими протестами, що увійшли в історію під назвою Помаранчева революція. Кремль тоді зробив спробу розколоти Україну через так званий Всеукраїнський з’їзд депутатів Верховної ради АР Крим, місцевих рад усіх рівнів у Сєвєродонецьку (Луганська область). Однак СБУ запобігла поглибленню сепаратистських процесів.

Тоді розпочався економічний тиск на нашу державу, передусім шантаж припиненням постачання газу. Під повний або частковий контроль російського капіталу потрапили галузі зв’язку і телекомунікації, частина банківського сектору тощо. Одночасно розгорталася й інформаційна війна, спрямована на поглиблення розколу в українському суспільстві та посилення недовіри до демократичної влади.

Російська експансія активізувалася в 2010 році після приходу до влади Віктора Януковича. 21 квітня 2010 року він і тодішній президент РФ Дмітрій Мєдвєдєв підписали так звані Харківські угоди, якими продовжили термін перебування російського флоту в Україні. Це мало стати стартом спецоперації зі встановлення повного контролю над Україною. Спецслужби РФ активізували агентурні мережі в Україні.

Нині Путін активно експлуатує основні міфологеми часів Холодної війни. Агресивне протистояння із Заходом подається як відновлення геополітичної величі Росії. Стрижнем путінської моделі є культ лідера і його монополія на владу. Це забезпечується численними силовими органами та репресивно-каральним апаратом, ручними засобами масової (дез)інформації. Вони разом із войовничою пропагандою сприяли встановленню повного контролю над політичним життям в Росії, виборчими процесами, економікою, обмеженню прав регіонів і народів, прав громадян на свободу думки та мирні протести.

Канали поширення пропаганди не обмежуються ЗМІ. Задіяні також кінематограф, шоубізнес, книговидання – практично весь культурний простір працює на демонстрацію російсько-української спільності або вторинності України. Всі «рупори» пропагують «обраність» росіян, їх унікальність як «старших братів» у рамках ідеологічної концепції «руского міра». Саме вона легітимізувала право росіян втручатися у справи сусідніх держав, зокрема України, через буцімто «нерозривну єдність» з Москвою, спільну історію, російську мову, культуру та православну віру.

РФ розгортає свій імперський проєкт. Його ключовою передумовою є поглинання України, наших матеріальних та людських ресурсів. Крім того, Путіним керує страх перед європейською Україною. Переваги та успіхи демократії в Україні стануть антитезою путінській Росії, покажуть громадянам Росії безвихідь, в яку їх загнав державний олігархат. Євроатлантичний вибір України, її курс на європейську інтеграцію є викликом особисто для Путіна, оскільки може розвіяти вибудований ним образ успішного президента Росії.

А ще Путіну потрібна українська історія. Спадщина середньовічної Русі, центром якої був Київ, і землі сучасної України є вагомими елементами російського імперського міфу. Саме тому Путін прагне забрати в українців право на власне минуле і власну ідентичність.

Про День Державного Прапора України

На вшанування багатовікової історії українського державотворення, державної символіки незалежної України та з метою виховання поваги громадян до державних символів Указом Президента України від 23 серпня 2004 року № 987 встановлено День Державного Прапора України, який відзначається щорічно 23 серпня. Державний Прапор є одним із державних символів країни, відбиває національні традиції, ідентифікуючи певну територію.

Ще до християнізації Русі жовто-блакитні барви символізували Київську Державу. Майже всі герби міст Київщини й України обрамлялися жовто-блакитними кольорами. З XVIII століття полкові й сотенні козацькі прапори Війська Запорозького виробляли з блакитного полотнища, на якому жовтою фарбою наносили хрест, зорі, зброю, постаті святих.

Утвердження синьо-жовтого поєднання як українських національних кольорів відбулося під час європейської «весни народів». Уперше такий прапор замайорів у червні 1848 року на міській ратуші Львова. Відтоді полотнища в національних кольорах використовували під час Шевченківських та інших свят на Галичині, Буковині та Закарпатті.

На Наддніпрянщині це стало можливим після революції 1905–1907 років. Із падінням царату ті барви були вже загальновизнаною українською символікою. 25 березня 1917 року під синьо-жовтими прапорами відбулася 25-тисячна маніфестація солдатів-українців і студентської молоді в Петрограді (Санкт-Петербурзі), а 29 березня в Києві під час Свята свободи українські солдати йшли окремою колоною під національними прапорами.

31 березня учасники Українських зборів у Чернігові встановили український прапор і виконали «Ще не вмерла Україна». 1 квітня в Києві з ініціативи Центральної Ради відбулася понад 100-тисячна маніфестація, на якій тисячі солдатів-українців Київського гарнізону несли синьо-жовті знамена з написами: «Вільна Україна», «Вічна пам’ять борцям за волю», «Війна до перемоги». У Харкові, Полтаві, Катеринославі та інших містах України і за її межами відбулися подібні акції під синьо-жовтими прапорами. Влітку 1917-го під цим прапором вирушав на фронт перший український підрозділ – полк імені гетьмана Богдана Хмельницького. Тоді ж частина кораблів Чорноморського флоту підняла українські прапори. Вперше – на есмінці «Завидний» з ініціативи керівника української ради корабля Івана Прокоповича.

Офіційно стяг затвердили 27 січня 1918 року в Тимчасовому законі про флот УНР. 29 квітня на есмінцях і лінкорах, що базувалися у Севастополі, підняли українські прапори. Флагманський корабель «Георгій Побідоносець» подав сигнал про підняття стяга над українським Чорноморським флотом.

За гетьмана Павла Скоропадського на блакитно-жовтій основі формувалися різні службові штандарти. 16 липня гетьман затвердив військовий прапор Української Держави. 13 листопада 1918 року Українська Національна Рада у Львові проголосила державним прапором Західно-Української Народної Республіки синьо-жовтий стяг. За УНР Директорії також використовувався прапор у синьо-жовтих барвах.

Окупувавши Україну, більшовики карали за синьо-жовтий.

На Підкарпатській Русі, яка увійшла до Чехословаччини, 20 березня 1920 року ухвалено крайовий синьо-жовтий прапор. У 1934-му чехословацька влада заборонила використовувати його. 15 березня 1939 року Сойм Карпатської України в Хусті затвердив синьо-жовтий прапор Карпатської України.

Українська військова організація та її наступниця Організація українських націоналістів також використовували національний прапор. Скажімо, в листопаді 1928 року українські активісти вивісили його із написом «УВО» до 10-річчя Листопадового чину у Львові над собором святого Юра. На початку 1930-х років з’явився гімн ОУН зі словами: «Під синьо-жовтим прапором свободи з’єднаєм весь великий нарід свій». У квітні 1941-го Другий великий збір ОУН (б) визнав синьо-жовтий прапор національним державним українським прапором.

У другій половині ХХ століття синьо-жовтий пройшов шлях народного визнання та юридичного оформлення. Були поодинокі спроби піднести український прапор. 1 травня 1966 року над будинком Київського інституту народного господарства у Києві (нині Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана) замість червоного прапора зранку височів синьо-жовтий. Георгій Москаленко (студент вечірнього відділення наргоспу) та Віктор Кукса (робітник), які це зробили, планували викликати неабиякий резонанс – прапор мали побачити студенти і робітники заводу «Більшовик», що зранку збиратимуться в колони на першотравневу демонстрацію. Через 9 місяців КГБ знайшов сміливців. Вони отримали відповідно 3 та 2 роки таборів суворого режиму.

22 січня 1973-го в Чорткові на Тернопільщині Володимир Мармус із вісьмома товаришами вивісив 4 національні прапори. 26 квітня 1989-го у Львові під українським прапором відбувся мітинг пам’яті жертв Чорнобильської трагедії, а 22 травня того ж року – Шевченківське свято в Києві. 23 березня 1990 року він з’явився над Тернопільською міськрадою; 3 квітня – над Львівською ратушею; 24 липня – урочисто піднятий над Київською міською радою.

4 вересня 1991 року національний синьо-жовтий прапор замайорів над Верховною Радою України. 28 січня 1992 року Державний Прапор України затверджений Верховною Радою України. Це стяг із двох рівновеликих горизонтальних смуг синього і жовтого кольорів, із співвідношенням ширини до довжини 2:3. Державний Прапор як символ нашої країни є втіленням національної єдності, честі та гідності, традицій державотворення, історії та сьогодення.


Над матеріалами працювали співробітниці Українського інституту національної пам’яті Олена Охрімчук та Ганна Байкєніч

Українців попереджають про посилені атаки російських хакерів: як убезпечитись

22.08.2022 23:31

1) Терміново змініть усі слабкі паролі до важливих облікових записів, якщо використовували такі досі. Також паролі треба змінити у випадку, якщо протягом тривалого часу цього не робили.

2) Встановіть усі необхідні оновлення програм на комп'ютері та у смартфоні.

3) Проскануйте пристрої за допомогою антивірусів. Обов'язково встановіть антивірус, якщо досі цього не зробили.

4) Видаліть усі зламані піратські програми, які встановлювали раніше – вони можуть містити вразливості та становити небезпеку для комп'ютера.

5) Видаліть російські програми, якщо досі такими користуєтеся.

6) Зробіть резервні копії важливих документів, файлів, щоб мати змогу їх відновити у разі втрати.

7) Налаштуйте, де можливо, двофакторну автентифікацію.

8) Не завантажуйте файлів із невідомих, сумнівних джерел.

9) Пам'ятайте, що посилання на фішингові сайти можуть бути "замасковані" під привітання зі святом. Не переходьте за посиланнями, отриманими від незнайомців та навіть від друзів.

10) Звертайте особливу увагу на e-mail, адже часто хакери атакують саме за допомогою розсилання небезпечних електронних листів із "гарячими" темами.Зловмисники можуть імітувати представників держорганів. Звертайте увагу на адресу відправника, вміст листа. Не переходьте за підозрілими посиланнями і не відкривайте вкладень.

11) Не розголошуйте і не публікуйте персональних даних та важливої інформації про себе (паролів, номерів телефонів, пін-кодів тощо).

12) Довіряйте тільки інформації з офіційних та перевірених джерел. Не ведіться на фейки та не розповсюджуйте їх.

13) Якщо бачите інформацію про "матеріальну допомогу до Дня Незалежності", "додаткові виплати до свята" або інші подібні обіцянки, обов'язково перевірте це на офіційних ресурсах органів влади. Часто за схожими повідомленнями ховаються фішингові атаки. Не беріть участі в опитуваннях, де вимагають надати конфіденційну інформацію або секретні фінансові дані (пін-код до картки, CVV-код тощо).

14) Якщо завантажили небезпечний файл на робочому комп'ютері, повідомте про це службу інформаційної безпеки.

15) Поділіться цими порадами з колегами, рідними та друзями.

Про кіберінциденти можна також повідомляти

Кіберполіція: callcenter@cyberpolice.gov.ua

та CERT-UA: cert@cert.gov.ua

Інтернет-конференція «Навчальний рік 2022-2023: підходи до організації роботи»

21.08.2022 15:02

Готуємося до школи: профілактичні медогляди для дітей та вчителів

21.08.2022 14:32

Шкільне життя Follow on Twitter Send an email 21.08.2022 1 110

Коли діти повертаються за парти під час війни, головна умова – безпека всіх учасників навчального процесу. Проте важливо пам’ятати і про ще один вагомий чинник, що сприятиме продуктивному навчанню та ефективному засвоєнню знань, – здоров’я.

Першокласники перед зарахуванням до школи повинні пройти комплексний медичний огляд, зокрема й у вузьких спеціалістів. Перед зарахуванням їхні батьки мають надати медичному працівнику школи дві довідки:

  • форма № 086–1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду»;

  • форма № 063/о «Карта профілактичних щеплень».

Порядок проведення обов’язкових профілактичних щеплень та їхні оптимальні строки закріплені Національним календарем профілактичних щеплень.

Діти, які переходять до наступного навчального класу, обов’язково мають проходити медичний профілактичний огляд у сімейного лікаря/педіатра раз на рік (до повноліття). Проте можуть робити це незалежно від дати початку навчального року.

У навчальному закладі можуть додатково попросити надати довідку про вакцинацію дитини у випадку, коли такі дані відсутні (наприклад, якщо учню довелося змінити школу). Якщо ж дитина залишається у своїй школі, надайте оновлену довідку про щеплення, якщо ви їх робили останнім часом.

Пам’ятати про здоров’я школяра потрібно незалежно від форми навчання, яку оберуть для нього батьки. Дбайте про дитину і проходьте профілактичні медогляди щороку. Це допоможе вчасно реагувати на можливі проблеми зі здоров’ям.

Вчителі мають проходити обов’язкові попередні (до прийняття на роботу) і періодичні медичні огляди.

Обов’язковий профілактичний медичний огляд передбачає:

  • загальне обстеження лікарями-спеціалістами (терапевт, дерматовенеролог, отоларинголог, стоматолог та інші (за потреби);

  • лабораторне обстеження;

  • функціональне обстеження.

Працівники, які без поважних причин не пройшли у встановлений термін обов’язковий медичний огляд у повному обсязі, відсторонюються від роботи і можуть бути притягнуті до дисциплінарної відповідальності.

Профілактичний медичний огляд — один із найбільш ефективних способів дбати про власне здоров’я, попереджати і вчасно лікувати захворювання. Проходьте щорічні медичні огляди і будьте здорові!

МОН пропонує розпочати навчальний рік першим уроком на тему: «Ми українці: честь і слава незламним!»

21.08.2022 13:43

Шкільне життя Follow on Twitter Send an email 19.08.2022 10 681

Міністерство освіти і науки пропонує українським вчителям присвятити перший урок у новому навчальному році темі «Ми українці: честь і слава незламним!».

Про це під час виступу на Міжнародній серпневій педагогічній конференції повідомив міністр освіти і науки Сергій Шкарлет.

Міністр акцентував увагу учасників заходу на нерозривності в освітньому процесі навчання з національно-патріотично виховною роботою.

«Міністерством затверджена нова Концепція національно-патріотичного виховання та План заходів на її виконання до 2025 року. В межах цього плану якраз сьогодні на Закарпатті відбувається фінальний етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Джура», – зазначив Сергій Шкарлет.

Закладам загальної середньої освіти МОН пропонує розпочати навчальний рік першим уроком на тему: «Ми українці: честь і слава незламним!».

Сотні авторських, цікавих, патріотичних сценаріїв Першого уроку за посиланням ->

ЦДЮТ. "Арт-дизайн студія" (експериментальна)

21.08.2022 13:31

Серпень – місяць роздумів… Про що? Про війну, перемогу і, звичайно, про школу… Як проходитиме навчання? Що робити після уроків? Як не закопати свій талант? Скільки питань…

На одне з них ми можемо дати відповідь. Наш Центр дитячої та юнацької творчості Залізничного району м. Львова з вересня розпочинає гурткову роботу.

До себе на заняття запрошує Ігор Кочергін, керівник студії «Арт-дизайн» (експериментальної). Його творче кредо: «Життя – це енергія. Творчість – це Божий дар, який ми повертаємо Творцю». За спеціальністю він художник-графік (ілюстратор), а також керівник гуртка-методист. Його експерименти полягають у тому, що вони дають можливість показати кожній дитині власний шлях як у житті, так і в мистецтві. На заняттях вихованці отримують інформацію про професійну скерованість, самореалізацію, індивідуальність…. На заняттях можна стати не лише хорошим ремісником, а й творцем, мислителем майбутнього. Здобуті знання обов’язково стануть у пригоді при вступі у заклад вищої освіти.

Записатися у студію можна за тел. 068 866 48 28.

Сучасні інструменти для розвитку критичного і креативного мислення учасників освітнього процесу

21.08.2022 13:23

Сайт закладу освіти

Великогрибовицький ліцей. Підготовка до нового навчального року триває...

14.08.2022 18:16

Створюємо новий освітній простір у Великогрибовицькому ліцеї.

Онлайн чи офлайн-навчання: рекомендації Державної служби якості освіти

13.08.2022 12:48

Шкільне життя Follow on Twitter Send an email 12.08.2022 1 053

Державною службою якості освіти України та її територіальними органами 3-8 серпня 2022 року проведено опитування батьків учнів/учениць та вчителів щодо форми організації освітнього процесу з початку 2022/2023 навчального року.

У цілому учасники освітнього процесу готові розпочати офлайн-навчання, якщо дозволятиме безпекова ситуація в країні. Втім що ближче до сходу й півдня України, то більше вчителів та батьків схильні до онлайн-навчання. Натомість у Закарпатській області 56% респондентів готові відвідувати школу, що є найвищим показником у розрізі областей.

Важливою є активна позиція адміністрації закладу освіти щодо організації безпечного освітнього середовища. На думку 76% батьків та 86% вчителів необхідною умовою для відновлення освітнього процесу в офлайн-форматі є створення надійних укриттів (бомбосховищ). Водночас батьки й учителі визнають, що школа не може повністю гарантувати ані безпеку дітей, ані працівників.

Отже, до вибору форми організації освітнього процесу потрібно підходити індивідуально, враховуючи різні безпекові умови у кожному регіоні.

З огляду на отримані та інші аналітичні дані Служба підготувала рекомендації керівникам і засновникам закладів освіти, що представлені у звіті.

ЗАВАНТАЖИТИ ЗВІТ

Андрій Закалюк. Проведення серпневої конференції.

12.08.2022 07:43

Презентаця_29072022_v2.pptx

Якісне дистанційне навчання в умовах війни: поради директору школи

11.08.2022 07:49

Шкільне життя Follow on Twitter Send an email 10.08.2022 519

Пандемія коронавірусу вже змусила всіх освітян адаптуватись та перелаштувати свою роботу на дистанційний режим. Втім війна в Україні привнесла нові виклики – руйнування шкіл, вимушено переселені учні та педагоги, які навчаються і працюють у нових для себе школах по всій Україні та за її межами, “випадання” з освітнього процесу окремих дітей та цілих класів через повітряні тривоги, бойові дії та інші причини, пов’язані з війною.

Керівництву шкіл зараз, як ніколи, важливо попри все підтримувати якість освітньої діяльності закладу. У цій публікації зібрані поради директору школи, як забезпечити та підтримувати якісне дистанційне навчання в умовах війни.

Поради щодо організації дистанційного навчання в умовах війни

  1. Зміни до календарно-тематичного планування

В умовах війни та постійних повітряних тривог складно дотримуватись сталого розкладу занять та календарно-тематичного планування. Тому КТП має бути гнучким інструментом в руках вчителя.

Директору школи важливо донести педагогам, що сталі календарно-тематичні плани сьогодні не на часі. Педагог може використовувати свій звичний КТП як основу, а водночас адаптувати та змінювати план, збільшуючи час, наприклад, на повторення матеріалів попереднього року та конкретизацію матеріалу після діагностування (буде особливо корисно на початку навчального року).

Педагогу у календарно-тематичному плані варто:

    • обрати теми, які можна перенести на самостійне опрацювання учнями (доцільно сюди включати теми, з яких наявні якісні ресурси);

    • ущільнити теми, простіші для засвоєння, і навпаки – визначити ті, що потребують детальнішого вивчення;

    • визначити теми, що вивчаються вперше і без яких неможливе засвоєння подальшого матеріалу.

Це допоможе вчителю більш гнучко використовувати календарно-тематичний план в умовах війни.

  1. Єдина навчальна платформа

Тривале дистанційне навчання має відбуватись із застосуванням спеціальної онлайн-платформи. Аби дітям та педагогам було комфортно і зрозуміло, важливо, щоб така платформа була єдиною для всієї школи. Це може бути, наприклад, Google Classroom, Moodle або ж розроблена на замовлення закладу освіти платформа. Вчителям у свою чергу важливо надавати зворотний зв’язок учням та налагодити систему оцінювання через чіткі критерії, терміни виконання завдань та запровадження дедлайнів.

Враховуючи те, що дистанційне навчання як освітня технологія потребує системного підходу, школам варто розпочати розроблення повноцінних дистанційних курсів з основних навчальних предметів для 5-11 класів. Перевага повноцінних курсів над наборами навчальних матеріалів у структурованості, покроковому супроводі самостійної роботи учня, наявності системного зворотного зв’язку.

Такі курси можна використовувати під час змішаного навчання, вимушеного дистанційного навчання, для системного застосування технології навчання “Перевернутий клас”.

Наявність таких курсів дасть змогу також відкривати класи з дистанційною формою здобуття освіти, актуальність яких зростає.

  1. Змішане навчання

В умовах війни організувати змішане навчання може бути складно, втім є інші моделі його організації, які стосуються переважно методів навчання. Усі моделі розподілу навчального часу заняття на синхронний та асинхронний режими є моделями змішаного навчання.

Одним з ефективних методів є “Перевернутий клас”, що стимулює учнів бути активними учасниками освітнього процесу. Для навчання учнів в асинхронному режим можуть застосовуватися діяльнісні методи навчання, покрокові інструкції для самостійної роботи.

  1. Діяльнісні методи навчання

Забезпечити різноманітність пізнавальної діяльності та зацікавити учнів педагогу допоможуть проєктні, пошукові, дослідницькі завдання. Як правило, основна частина таких завдань виконується учнями в асинхронному режимі.

Одним з різновидів організації такого навчання може бути системне застосування технології “Перевернутий клас”, що передбачає надання учням завдань для ознайомлення ними з новим матеріалом до того, як його пояснюватиме вчитель на уроці. Це може бути перегляд відео, розбір практичних проблемних ситуацій, опрацювання навчального тексту та перетворення його в іншу форму – таблицю, інфографіку графіки, діаграми, тести тощо. У такому випадку роль учителя і сам формат уроку змінюється. Учитель створює умови для того, щоб підвищувати активність учнів на уроці. Вчитель з дітьми на уроці можуть обговорювати питання, які сформулювали учні після перегляду відео, разом створювати ментальну карту, моделювати, дискутувати тощо. При цьому опановувати новий матеріал варто лише після обговорення виконаних завдань, зворотного зв’язку від педагога або взаємооцінювання виконаних завдань.

Запропонована модель є варіантом змішаного навчання, оскільки учні половину матеріалу опрацьовують у дистанційному форматі самостійно.

  1. Самостійне опрацювання матеріалу

Самостійне опанування учнями матеріалу під час дистанційного навчання в умовах війни має свої особливості.

Педагогу варто розділити матеріал на логічні тематичні блоки. Це допоможе дітям навчатися самостійно. Разом з тим вчителям важливо надавати дітям максимально чіткі інструкції щодо опанування кожного блоку матеріалу та критерії для самостійного оцінювання результату.

Важливо пам’ятати, що самостійна робота повинна мати чітке матеріальне втілення – продукт. Це може бути таблиця, графіки, понятійне поле, текст іншого стилю, інфографіка, малюнок, низка виконаних вправ тощо. Завдання можуть стосуватися як усього обсягу матеріалу, так і його частини.

Усні традиційні завдання (переказ матеріалу чи відповіді на питання) є неефективними для самостійного навчання.

  1. Відстеження динаміки навчальних досягнень

Не дивлячись на війну, відстежувати навчальні досягнення учнів важливо і необхідно. Для цього вчителям варто розробити завдання для діагностики. Зробити це педагоги можуть, добираючи завдання за темами та очікуваними результатами. Разом з тим кожен вчитель з власного досвіду знає, які є “чутливі” точки засвоєння тієї чи іншої теми. Насамперед їм необхідно приділяти найбільше уваги, включати такі завдання до діагностичних робіт.

Відстеження динаміки навчальних досягнень учнів дасть змогу педагогам вчасно діагностувати можливі освітні втрати та вчасно на них реагувати. Для діагностування освітніх втрат варто у першу чергу визначити пропущені теми, розробити завдання для оцінювання навчальних досягнень, проаналізувати результати. Після цього – розробити плани подолання освітніх втрат: колективні, групові або індивідуальні. Такі плани можуть включати самостійну роботу учня, консультації вчителя, виконання завдань у групах.

  1. Співпраця з батьками

Співпраця педагогів з батьками – важлива складова успіху та якості дистанційного навчання учнів. Втім варто пам’ятати, що співпраця не означає перекладання на батьків роз’яснення матеріалу чи виконання завдань. Тут важливою є роль вчителя. Батьки ж зі свого боку можуть мотивувати дітей, підтримувати їх та допомагати організувати самостійну роботу, створити умови для самоконтролю і самооцінювання.

В умовах дистанційного навчання найбільше уваги слід приділити співпраці з батьками учнів початкової школи, оскільки саме вони організовуватимуть навчання своїх дітей, принаймні у перші місяці. Варто розповісти, як відбуватиметься навчання, узгодити розклад навчальних занять , роз’яснити, як працювати з навчальними платформами та платформами для організації відеоконференцій, як поводитися самим та допомогти дітям у випадку повітряної тривоги. Батькам також варто надати доступ до онлайн-платформи, через яку здійснюється дистанційне навчання.

Інформаційний матеріал підготовлено для Державної служби якості освіти в межах ініціативи «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe). «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.

Андрій Закалюк. Про навчальний рік 2022-2023 в школах Львова. Як навчатимуться львівські школярі з 1 вересня та як їх підготувати і убезпечити від загроз.

11.08.2022 07:22

КЗ ЛОР ЛОІППО. Про проведення Платформ ідей 3 «П»

10.08.2022 11:25

Повідомляємо, що 28.09.2022 на базі фізичного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка (вул. Кирила і Мефодія, 8) для вчителів фізики та астрономії закладів загальної середньої освіти відбудуться Платформи ідей 3 «П» (програма – додаток 1).

Бажаючим взяти участь у роботі Платформ необхідно заповнити анкету до 03 вересня 2022 року за покликанням

https://forms.gle/iU6eda2HWRheSEwB9

Кількість учасників – обмежена, перевага буде віддана тим заявникам, які зареєструються раніше.

За заявками будуть сформовані групи слухачів, інформація про які буде надіслана до 17.09.2022 окремим листом.

За результатами навчання за програмою Платформ ідей учасники отримають сертифікат (15 годин або 0,5 кредиту ЄКТС очно-дистанційного навчання), які зараховуються як години підвищення кваліфікації.

Заступник директора Микола КАЦЮБА

Виконавець:

Зоряна МАКСИМОВИЧ

097-210-20-93

СЗШ №67. Україна має ким пишатися.

08.08.2022 17:28

Ми продовжуємо розповідати Вам про учнів СЗШ №67, які вносять свій внесок до нашої Перемоги.

В рядах дітей волонтерів поповнення, знайомтесь це Натан та Рустам вони організували імпровізований блокпост і збирали гроші для ЗСУ, так в них вийшло назбирати 1000 грн які вони передали нам для доброї справи, пишаємось ними!

Вільчак Маркіян учень 8-Г класу та Іванцик Маркіян учень 5 -Г класу ще із раннього віку проявили себе як творчі особистості. Хлопці відвідують хорову школу " Дударик". Разом з своїми друзями є учасниками благодійних концертів,які проходять в Латвії на підтримку ЗСУ.

Гупало Яна (3-Б клас) з подругою, продали речі, зроблені своїми руками, зібрані кошти віддали на ЗСУ.

Учні Шимкович Тетяна 6-Г клас, Шимкович Юрій 3-В клас, Мар'яніна Вікторія 5-В клас організували продаж виробів, виготовлені власними руками. Всі вилучені кошти передають на потреби ЗСУ.

Гупало Христина, учениця 10-А класу та учениця 2-Б класу Гупало Юлія. Христина та Юлія беруть активну участь в роботі Благодійного фонду Миколи Петренка. Дівчата разом з іншими волонтерами збирають гуманітарну допомогу, яку відправляють в Харківську, Донецьку, Миколаївську області для багатодітних сімей, інвалідів, вагітних жінок. Суттєву допомогу також надають Дитячому Притулку на Левандівці, де на даний час перебуває 42 дитини з Лисичанська.

Пишаємось Вами!

Слава Україні!

СЗШ №67. Ноутбуки для класних керівників

08.08.2022 17:14

Ноутбуки для класних керівників, так, саме для них. Саме вони найбільше часу витрачають на класну роботу, готуються до роботи з електронною документацією, електронними журналами та щоденниками на платформі НІТ та проводять дистанційні уроки, години спілкування та зустрічі з батьками.

Тішусь, радію, дякую благодійникам, УО ЛМР, депутатам, зокрема Viktoria Khrystenko , які сприяють та розуміють проблему...

10 ноутбуків, а потреба ще в 17 шт.

СЗШ №67. Наша гордість!!!

08.08.2022 17:05

За результатами здачі НМТ випускники СЗШ 67 набрали:

Заяць Софія - 600 балів (українська мова, математика, історія України),

Муринець Юлія - 400 балів (українська мова, історія України),

Бай Юлія - 200 балів (українська мова)

Шмендрак Лілія - 200 балів (історія України)

Щептева Катерина - 200 балів (історія України)

Бажаємо, щоб всі наступні іспити в житті проходили легко і успішно. Подальших успіхів, великих досягнень, чудових ідей та високих прагнень.

ОЛЕНІВКА... АЗОВ...

07.08.2022 10:27

Що, мій світе, стурбований знов?

Цього разу аж мову відняло?

Хай у сни вам приходить "Азов"

І ще "ГРАДи", що їх розстріляли!

Що, мій світе, тепер ООН

І Червоний Хрест - звуки порожні?

Там, де плавивились сталь і бетон,

Лиш "Азов" став непереможним!

Що, мій світе? Ви всі казали

Що в полон краще їм усім здатись?

І гарантій ще стільки давали...

З ким збиралися ви домовлятись???

Що, мій світе, як там пшениця?

З українською кров'ю смакує?

А в цей час знов держава-убивця

Наші села й міста атакує...

Зло несе лише, смерть і кров

Царство виродків дідька без роду!

Нездоланним в боях був "Азов",

То ж підступно вбивали СВОБОДУ!

І цензурних вже слів так бракує...

Сил немає, щоб їх підбирати...

Світ все бачить і світ все чує...

Та в гуманність продовжує грати...

Віра Гривастова