НУШ

На урок. Не тільки PowerPoint: онлайн-сервіси для створення цікавих презентацій

16.04.2024, 20:02

🔔План вебінару

1. Огляд онлайн-сервісів для створення презентацій.

2. Чи тільки за допомогою PowerPoint можна створити презентацію?

3. Чи може бути електронна книга презентацією?

Лекторка: Олеся Тєлєжкіна 

На урок. Формувальне оцінювання в 5-7 класах НУШ: принципи наступності

07.04.2024, 08:05

🔔План вебінару

1. Місце формувального оцінювання в НУШ.

2. Принципи формувального оцінювання в початковій та середній школах.

3. Принципи наступності.

Лекторка: Любов Цукор 

На урок. Формування читацької грамотності здобувачів освіти: інструменти та прийоми

26.03.2024, 19:47

🔔План вебінару

1. Що таке читацька грамотність?

2. Які інструменти та прийоми варто використати для формування читацької грамотності?

Лекторка: Ганна Сукачова 

На урок. Громадянська та історична освітня галузь: реалізація цілей і завдань у 7 класі НУШ

21.03.2024, 15:53

🔔План вебінару

1. Концепція громадянської та історичної освітньої галузі (цикл базового предметного навчання) у 7-9 класах НУШ.

2. Модельні навчальні програми з предметів громадянської та історичної освітньої галузі (цикл базового предметного навчання) у 7-9 класах НУШ.

3. Дієві форми та методи організації освітнього процесу на уроках предметів громадянської та історичної освітньої галузі у 7-9 класах НУШ.

Лектор: Владислав Кронгауз 

На урок. Інтеграційний підхід у НУШ

16.03.2024, 08:40

🔔План вебінару

1. Інтеграція та інтегроване навчання.

2. Види інтегрованого навчання.

3. Практичні кейси.

Лектор: Артем Горобець 

На урок. Відкриваючи горизонти: інтеграція STEM, STEAM, STREAM у освітній процес

13.03.2024, 20:15

🔔План вебінару

1. Теоретичні аспекти та необхідність впровадження напрямків в освітній процес. Огляд концепцій STEM, STEAM, STREAM та їх важливість у сучасній освіті.

2. Відкриваючи горизонти: мотивація вчителів. Значення та підходи до мотивації вчителів для успішної інтеграції STEM у навчальний процес.

3. Практичні поради для проведення тренінгу у власному навчальному закладі для вчителів. STEM-активності та вправи для вчителів, інтерактивні симуляції для навчання природничих дисциплін.

4. Організація «Інженерного тижня». Логічне використання ідей STEM у форматі інженерного тижня.

Лекторка: Інна Фурсова 

На урок. Оцінюємо навчальні досягнення здобувачів освіти в НУШ на уроках математики

08.03.2024, 09:25

🔔План вебінару

1. Нормативні документи, що регламентують оцінювання у Новій українській школі.

2. Види оцінювання.

3. Практичні поради щодо реалізації оцінювання на прикладі математичної освітньої галузі.

Лекторка: Ірина Ференц 

На урок. Заїкання. Що потрібно знати вчителю?

05.03.2024, 22:57

🔔План вебінару

1. Що таке заїкання?

2. Особливості проявів заїкання.

3. Особливості особистості учня, що має заїкання.

4. Поради вчителям щодо співпраці з учнями, що мають заїкання.

Лекторка: Євгенія Груленко 

На урок. Дизайн уроку в НУШ

01.03.2024, 20:19

🔔План вебінару

1. Дизайн сучасного уроку.

2. Структура дизайну уроку НУШ.

3. Практичні кейси.

Лектор: Артем Горобець 

На урок. Прості інтернет-сервіси для підготовки до будь-якого уроку

28.02.2024, 03:22

🔔План вебінару

1. Секрети ефективної підготовки до уроку.

2. Аналізуємо ресурси та способи їхнього залучення.

3. Працюємо із сервісами.

Лекторка: Любов Цукор 

На урок. Професійна компетентність як базова характеристика діяльності педагога

21.02.2024, 22:45

🔔 План вебінару

1. Поняття «професійна компетентність». Його суть та особливості.

2. Критерії професійної компетентності.

3. Професійна компетентність вчителя початкової школи.

Лекторка: Лілія Талан

На урок. Нові модулі фізичної культури: особливості викладання в НУШ

20.02.2024, 20:48

🔔План вебінару

1. Специфіка викладання в НУШ: основні принципи.

2. Переваги та труднощі викладання нових модулів з фізичної культури.

3. Спортивно-розвивальний журнал. Практичне використання.

Лектор: Ілля Донченко 

На урок. Рисункові тести та проєктивні методики діагностики розвитку підлітків

14.02.2024, 10:16

🔔План вебінару

1. Зміни у розвитку дитини підліткового віку. Особливості діагностики психофізичного розвитку підлітка.

2. Психодіагностика рівня розвитку інтелектуальних здібностей в підлітковому віці.

3. Діагностика характерологічних особливостей підлітків.

4. Діагностика емоційно-мотиваційної сфери в підлітковому віці.

5. Діагностика взаємостосунків підлітків у групі однолітків та в сім’ї.

6. Діагностика професійної спрямованості підлітків.

Лекторка: Олена Казачінер 

На урок. Подолання агресивності дошкільників та молодших школярів засобами ігрової діяльності

31.01.2024, 19:39

🔔План вебінару

1. Агресія та причини її виникнення в дитячому віці.

2. Перші сигнали прояву агресивної поведінки в дошкільному та молодшому шкільному віці.

3. Розбіжність між агресивною та небажаною поведінкою у дитини.

4. Ігри та ігрові вправи для подолання агресивності у дошкільників та молодших школярів 

На урок. Інтерактивні методи навчання: переваги та практичне використання в освітньому процесі

25.01.2024, 08:23

🔔План вебінару

1. Що таке інтерактивні методи навчання.

2. Переваги інтерактивних методів.

3. Практичне використання в освітньому процесі.

Лекторка: Лілія Талан 

На урок. Платформа Gamilab для створення дидактичних і розвиваючих ігор

23.01.2024, 20:27

🔔План вебінару

1. Знайомство з платформою Gamilab.

2. Створення дидактичних ігор.

3. Приклади використання в позаурочний час.

Лекторка: Софія Бенза 

На урок. Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 5-6(7) класів НУШ згідно із чинним законодавством

22.01.2024, 19:24

🔔План вебінару

1. Опрацювання нормативної бази (оглядово).

2. Види та системи оцінювання.

3. Адаптаційний період: впровадження, перехід на обрану систему оцінювання, розробка критеріїв.

4. Заповнення журналів і свідоцтв досягнень згідно із новими вимогами.

5. «Формувальне оцінювання» – навчальний експрес-практикум.

6. Зворотний зв’язок.

Лекторка: Оксана Кушко 

На урок. Практикум із застосування Персонального помічника вчителя: ефективна підготовка до уроку

18.01.2024, 20:16

🔔План вебінару

1. Що нового у світі ШІ.

2. Аналіз можливостей Персонального помічника вчителя.

3. Практикум з ефективної підготовки до уроку за допомогою Персонального помічника вчителя.

Лекторка: Любов Цукор 

На урок. Рухові активності на уроках фізкультури: ефективні методики та практичні поради

18.01.2024, 12:12

🔔 План вебінару

1. Визначення мети та актуальності теми.

2. Огляд даних і досліджень про вплив рухової активності на здоров’я та навчальний процес учнів.

3. Роль рухової активності в розвитку дітей: вплив на фізичне здоров’я та зв’язок між руховою активністю та когнітивними здібностями дітей.

4. Оптимальні підходи до організації уроків фізкультури: методики, спрямовані на підвищення мотивації учнів / інтеграція рухової активності у навчальний процес.

5. Практичні поради для вчителів: розробка цікавих та ефективних фізкультурних занять / створення сприятливого середовища для розвитку рухових навичок.

6. Досвід успішних практик, які досягли позитивних результатів у підвищенні активності учнів.

Лектор: Максим Самійленко 

На урок. Можливості Trello для організації навчальної діяльності

17.01.2024, 10:15

🔔План вебінару

1. Можливості та функціонал Trello.

2. Створення Scrum-дошки в Trello.

3. Адаптуємо Trello до освітнього процесу.

Лекторка: Юлія Батура 

На урок. Чому відкритий урок не ОК, або як вчительству обмінюватися досвідом

15.01.2024, 19:39

🔔План вебінару

1. Де в законодавстві (не)написано про відкриті уроки. Та чому обмінюватися досвідом важливо.

2. Співпраця між педагогами – складова якісної методичної роботи в закладі освіти та її можливості для обміну досвідом.

3. Презентуйте професійну діяльність не виходячи з дому.

4. Співпраця з ГО – можливості без меж.

Лекторка: Наталія Понежа 

На урок. Створення тестових завдань за допомогою штучного інтелекту

08.01.2024, 19:39

🔔План вебінару

1. Місце ШІ в сучасній освіті.

2. Можливості інструментів на базі ШІ для створення тестів.

3. Практична частина.

Лекторка: Любов Цукор 

На урок. Розробка компетентнісно орієнтованих інтерактивних практичних робіт у класах НУШ

08.01.2024, 18:57

🔔План вебінару

1. Практики компетентнісно орієнтованого навчання: реалізовуємо діяльнісний підхід.

2. Сервіси для створення інтерактивних практичних робіт.

3. Практикум зі створення інтерактивних практичних робіт, спрямованих на реалізацію навчальних компетентностей у галузі (на прикладі громадянської та історичної освітньої галузі).

Лектор: Владислав Кронгауз 

На урок. Методи та прийоми лікувальної фізичної культури та ритміки в контексті інклюзивного навчання

05.01.2024, 22:42

🔔План вебінару

1. Ознайомлення із порушеннями фізичного розвитку та рухових можливостей, які виникають у дітей із ООП при обстеженні та спостереженні.

2. Методи та прийоми ЛФК та ритміки, за допомогою яких можна підвищувати рухову та розумову діяльність.

Лекторка: Жанна Домбровська 

На урок. Плануємо урок у 5-7 класах Нової української школи

05.01.2024, 08:39

🔔 План вебінару

1. Що таке календарно-тематичне планування?

2. Критерії розробки та перевірка реалізації.

3. Поурочні плани.

4. Практичні навички.

екторка: Людмила Бондаренко 

Математична й інформаційно-комунікаційна компетентності: можливості для викладання мови й літератури

26.12.2023, 23:39

🔔План вебінару 

1. Навіщо потрібно вміти працювати з інформацією?

2. Логіка & мова чи мова vs логіка?

3. Комунікація & маніпуляція: чи можливо розпізнати і розрізнити?

Лекторка: Олеся Тєлєжкіна 

STEM-освіта та штучний інтелект: практика залучення інноваційних технологій

24.12.2023, 09:03

🔔План вебінару

1. ШІ та STEM: хороше поєднання?

2. Переваги та недоліки залучення ШІ в STEM-освіту.

3. Робота з сервісами на базі ШІ в контексті здійснення STEM-освіти.

Лекторка: Любов Цукор 

Технології візуалізації як засіб формування компетентностей у НУШ

23.12.2023, 22:32

🔔План вебінару

1. Візуалізація та її дидактичний потенціал.

2. Засоби візуалізації.

3. Методи візуалізації.

4. Ресурси та сервіси.

5. Штучний інтелект у візуалізації.

6. Порівняємо?

Лекторка: Людмила Бондаренко 

Казкотерапія для дітей дошкільного віку: зміст, особливості та реалізація практик

17.12.2023, 22:17

🔔 План вебінару

1. Особливості художніх творів для дітей дошкільного віку.

2. Основні проблеми дитини дошкільного віку, які можна розв’язувати за допомогою казки.

3. Характеристика казкових персонажів у творах для дітей 3-6(7) років.

4. Форми, методи та прийоми роботи над психокорекційною / терапевтичною казкою з дитиною дошкільного віку.

Лекторка: Олена Казачінер 

Здійснення формувального оцінювання в НУШ за допомогою штучного інтелекту

13.12.2023, 23:40

🔔План вебінару

1. Місце формувального оцінювання в НУШ.

2. Принципи формувального оцінювання.

3. Практика роботи з інструментами на базі ШІ для здійснення формувального оцінювання.


Лекторка: Любов Цукор 

Інтерактивні інтернет-ресурси для вивчення предметів природничого циклу

09.12.2023, 09:46

🔔План вебінару

1. Важливість інтерактивного навчання.

2. Практичні аспекти використання віртуальних лабораторій та симуляцій.

3. Огляд сучасних інтернет-ресурсів для вивчення предметів природничого циклу.

4. Відповіді на запитання учасників вебінару.


Лекторка: Наталія Бодюл 

Моніторинг і проєктування освітньої діяльності в закладі освіти: експірієнс-технології в навчанні

08.12.2023, 20:13

🔔План вебінару

1. Важливість експірієнс-технологій у проєктуванні освітньої діяльності.

2. Новий погляд на дизайн-мислення.

3. Інструментарій педагога на кожному з етапів.

4. Безкоштовний і доступний ресурс для взаємодії в команді.

5. Зворотний зв’язок.


Лекторка: Аліна Архіпова 

Альтернативи Jamboard для організації навчальної діяльності: огляд онлайн-дошок для навчання

05.12.2023, 21:21

Рисункові тести та проєктивні методики діагностики розвитку молодших школярів: зміст, особливості, призначення.

02.12.2023, 17:20

Canva для вчителів: створення візуального контенту за допомогою штучного інтелекту

30.11.2023, 06:48

🔔План вебінару:

1. Можливості Canva для вчителів.

2. Огляд інструментів на базі ШІ в середовищі Canva.

3. Практична частина.

Лекторка: Любов Цукор 

Створення навчального дистанційного курсу для учнів: рекомендації та аналіз помилок

23.11.2023, 18:51

Як реалізувати груповий дитячий проєкт: холістичний підхід в освіті

22.11.2023, 10:48

Розвиток потенціалу обдарованих учнів: стратегії, методи та підходи

16.11.2023, 18:12

Розвиток ключових компетентностей учасників освітнього процесу за допомогою штучного інтелекту

13.11.2023, 20:04

Онлайн-сервіси для створення інтерактивних навчальних матеріалів у роботі сучасного вчителя НУШ

08.11.2023, 21:04

Як зекономити час на підготовку до уроку: вербальне оцінювання та робота з відеофайлами

07.11.2023, 20:03

Практикум із використання штучного інтелекту: Персональний помічник вчителя

03.11.2023, 20:20

Управлінські процеси ЗЗСО та подолання освітніх втрат

28.10.2023, 09:49

Інструменти для створення навчального візуального контенту: Canva і VistaCreate

25.10.2023, 20:50

Інтернет-конференція: «Практикум для педагогів: інтернет-ресурси на кожен день»

14.10.2023, 12:46

Конструювання й оцінювання компетентнісних завдань 6 класу НУШ: кроки до успішного навчання історії

11.10.2023, 13:28

Формувальне оцінювання під час дистанційного та змішаного навчання

06.10.2023, 15:55

10 способів використання Google Презентацій під час змішаного навчання

29.09.2023, 07:12

Платформа Wakelet в роботі вчителя: 10 ідей для застосування в навчальному процесі

21.09.2023, 08:37

Навіщо списувати? Реалізація принципів академічної доброчесності в закладах освіти

18.09.2023, 21:47

Інтернет-конференція: «Освітні інструменти сучасного вчителя: штучний інтелект»

17.09.2023, 09:52

Атестація педагогічних працівників за новим Положенням: перспективи та виклики

14.09.2023, 19:57

Професійні компетентності вчителя: як прокласти власну траєкторію професійного розвитку

14.09.2023, 11:05

Педагогіка ефективного навчання у 6 класі НУШ: діяльнісний підхід до викладання

11.09.2023, 20:28

Інтернет-конференція: «Безпечне освітнє середовище: вимоги та принципи організації»

08.09.2023, 10:49

Змішане навчання: як вчителю ефективно організувати роботу учнів як в класі, так і вдома

29.08.2023, 09:00

Календарно-тематичне планування: як ефективно спланувати освітній процес

18.08.2023, 09:04

Технологія 21CLD: впроваджуємо дизайн навчання для вдосконалення навичок 21 століття

17.08.2023, 22:12

Цифрова грамотність в епоху штучного інтелекту: що потрібно знати вчителю

14.08.2023, 20:40

«Розширені можливості підручника історії для 6 класу НУШ: розробляємо компетентнісно орієнтовані завдання»

10.08.2023, 12:01

«Про готовність навчатися та навчати: перший раз у перший клас»

29.07.2023, 20:44

«Як навчити учнів ефективно презентувати проєкти у форматі пітчингу»

29.07.2023, 10:45

Нейроосвіта для керівника: готуємо ЗЗСО до нового навчального року

27.07.2023, 20:38

Формувальне оцінювання в початкових класах НУШ: особливості та практичні поради

27.08.2022  07:36

НУШ у 5 класі: освітня та модельні програми, типи оцінювання, оформлення документації.

15.06.2022  20:19

12.06.2022 Інтернет-конференція «Особливості викладання в НУШ 5 клас»

28.05.2022 Інтернет-конференція «5 клас НУШ: від ідеї до реалізації концепції»

Х.Гренюх. Педагогу на замітку. Нормативно-правова база.

Лист Міністерства освіти і науки України №1/9-385 від 20.07.2020 “Деякі питання організації виховного процесу у 2020/2021 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок”

https://www.schoollife.org.ua/deyaki-pytannya-organizatsiyi-vyhovnogo-protsesu-u-2020-2021-n-r-shhodo-formuvannya-v-ditej-ta-uchnivskoyi-molodi-tsinnisnyh-zhyttyevyh-navychok/

 

Сценарії Першого уроку 2020/2021 навчальному році

https://www.schoollife.org.ua/category/fajly/stsenariji/pershyj-urok/

 

Положення про сертифікацію педагогічних працівників (зі змінами від 24.12.2019 р.)

https://www.schoollife.org.ua/polozhennya-pro-sertyfikatsiyu-pedagogichnyh-pratsivnykiv-iz-zminamy-vid-24-12-2019-r/

 

Інструкція з діловодства у закладах загальної середньої освіти

https://www.schoollife.org.ua/pro-zatverdzhennya-instruktsiyi-z-dilovodstva-u-zakladah-zagalnoyi-serednoyi-osvity/

 

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого та другого класів у Новій українській школі 

https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/nova-ukrayinska-shkola/ocinyuvannya

 

Положення про сертифікацію педагогічних працівників (зі змінами від 24.12.2019 р.)

https://www.schoollife.org.ua/polozhennya-pro-sertyfikatsiyu-pedagogichnyh-pratsivnykiv-iz-zminamy-vid-24-12-2019-r/


Я досліджую світ. 2 клас

Дистанційне навчання

Видавництво “Світич” відкриває Школу дистанційного навчання для другокласників!

Для перегляду розкладу уроків дистанційного навчання курсу “Я досліджую світ” для 2 класу клікайте на кнопкуРОЗКЛАД УРОКІВ

Школа відкрита для всіх охочих, але особливо зручними уроки будуть для учнів, які навчаються за підручником “Я досліджую світ” авторів О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко. Адже у них є друкована версія підручника та комплект робочих зошитів — “Я досліджую світ”, з інформатики, для діагностичних робіт, а також тренажер з правопису й зошит з розвитку зв’язного мовлення.

Учні, які користуються підручниками інших авторів, можуть завантажити електронні версії частини 2 нашого підручника “Я досліджую світ”. Клікайте на кнопку

ЗАВАНТАЖИТИ ПІДРУЧНИК

Вже опубліковано такі уроки тижня 26 Пригода 3. Про вівсяне печиво (за оповіданням Микити Лукаша)

Урок 1. Чи можна виростити печиво?

Урок 2-3. Як відкриття можуть допомогти в навчанні?

Сайт постійно оновлюється, тож ласкаво просимо

до ШКОЛИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

у будь-який час!

Вважаєте інформацію важливою? Поділіться у соцмережах, на своєму сайті чи в блозі.

Facebook

Щиро ваш

колектив видавництва

«Світич»

Тел.:

(044) 486-91-14

 

(050) 761-72-59

 

(067) 504-50-22

E-mail:

info@svitdovkola.org

P. S. Ви отримали цей лист, оскільки працюєте в галузі початкової освіти. Якщо це повідомлення потрапило до вас випадково, або ви не хочете надалі отримувати новини від інформаційного ресурсу svitdovkola.org, будь ласка, напишіть нам.