НУШ

На урок. День перший. Інтернет-конференція: «Можливості сервісу Canva для освіти: ідеї та практика»

19.10.2024, 13:21

🔔 ЗАПИС ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЇ

00:00 – Початок трансляції

05:50 – Юлія Зозуля. Дошка Canva: сучасний інструмент для візуалізації навчальних матеріалів

01:04:43 – Любов Цукор. ШІ та Canva: практика використання інноваційних технологій у роботі вчителя

02:04:49 – Ольга Істоцька. Створення навчальних відео в середовищі Canva

Мета цієї інтернет-конференції «На Урок» – навчитися ефективно працювати із сервісом Canva в освіті, оптимально використовуючи всі його можливості. Теми та інформація актуальні для всіх педагогів, незалежно від того, яку тему викладають та з дітьми якого віку працюють. 

На урок. День другий. Інтернет-конференція: «Можливості сервісу Canva для освіти: ідеї та практика»

19.10.2024, 13:19

🔔 РОЗКЛАД ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЇ

00:00 – Початок трансляції

03:01 – Катерина Костак. Можливості Canva для роботи з дітьми з ООП

01:06:02 – Юлія Батура. Планувальник контенту Canva для класного керівника і предметника

Мета цієї інтернет-конференції «На Урок» – навчитися ефективно працювати із сервісом Canva в освіті, оптимально використовуючи всі його можливості. Теми та інформація актуальні для всіх педагогів, незалежно від того, яку тему викладають та з дітьми якого віку працюють. 

На урок. Ефективні підходи до організації лабораторних досліджень і практичних робіт з біології в 7 класі НУШ

05.10.2024, 23:36

🔔 План вебінару

1. Сучасні методики лабораторних досліджень.

2. Онлайн-ресурси для виконання практичних робіт.

3. Організація безпечного освітнього простору.

4. Формування дослідницьких компетенцій.

Лекторка: Ірина Дядюшкіна 

На урок. Методична скарбничка вчительства: математичні та логічні вправи в умовах онлайн-навчання

05.10.2024, 23:30

🔔 План вебінару

1. Ознайомлення з платформою Matific.

2. Ефективність використання завдань платформи.

3. Презентація та майстерка завдань «Річка» (переправа), «Де вечірка?» (так чи ні?), «Вулиця тварин» (метод виключення), «Зламай код», (подільність), «Світло» (стратегія).

4. Відповіді на питання.

Лекторка: Ольга Сахненко 

На урок. Reader’s helpers: додатки, що покращують читацький досвід

05.10.2024, 23:22

🔔 План вебінару

1. Огляд сучасних підходів до організації процесу читання як навчальної діяльності.

2. Додатки та сервіси як допоміжні засоби для вдосконалення досвіду читання.

3. Використання додатків і сервісів як навчальних інструментів.

Лекторка: Віра Пустовалова 

На урок. Освітянський форум: «Штучний інтелект в роботі вчителя»

25.09.2024, 23:11

🔔 РОЗКЛАД ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЇ

15:30 – Юлія Батура

16:00 – Владислав Кронгауз

16:35 – Ольга Істоцька

17:10 – Ірина Дядюшкіна

17:45 – Людмила Бондаренко

Пропонуємо до вашої уваги новий формат обговорення важливих для педагогів питань – Освітянський форум «На Урок». Під час якого запрошені експерти обговорять проблемні питання, що стосуються використання штучного інтелекту в роботі вчителя.  

На урок. Освітня робототехніка: опановуємо micro:bit

25.09.2024, 23:04

🔔 План вебінару

1. Модельна програма «Робототехніка» для 5-6 класів.

2. Проєкт модельної програми «Робототехніка» для 7-9 класів.

3. Використання штучного інтелекту.

4. Методичні та організаційні рекомендації від авторів програми.

Лекторка: Ірина Сокол 

На урок. Інноваційні методи навчання на уроках літератури: використання елементів плейбек-театру

24.09.2024, 21:21

🔔 План вебінару

1. Вступна частина. 

2. Теоретична частина:

🔸 Плейбек-театр: історія та філософія театру імпровізації Джонатана Фокса.

🔸 Як плейбек-театр допомагає розвивати творчість, співпереживання та критичне мислення учнів.

3. Практична частина:

🔸 Основні техніки плейбек-театру: відображення, ритуалізація, імпровізація.

🔸 Приклади використання плейбек-театру на уроках літератури: рольові вправи, імпровізації за текстами.

4. Інтерактивна частина:

🔸 Питання-відповіді.

🔸 Обговорення можливих викликів і способів їх подолання.

🔸 Висновки та підсумки вебінару.

Лекторка: Вікторія Концева 

На урок. Використання ChatGPT та Gemini у роботі вчителя

16.09.2024, 19:22

🔔 План вебінару

1. Що таке ChatGPT та Gemini?

2. Можливості використання ВММ у навчанні.

3. Практична робота.

Лекторка: Любов Цукор 

На урок. Навчальний рік 2024/2025: методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів

14.09.2024, 09:07

🔔 План вебінару

1. Загальні методичні рекомендації.

2. Особливості в методичних рекомендаціях з окремих предметів.

3. Зміни та нововведення у викладанні окремих предметів.

Лекторка: Дар'я Демчук-Маригіна

На урок. Ефективна взаємодія в новому класі: як уникнути конфліктів і встановити позитивні взаємини з учнями

11.09.2024, 21:53

🔔 План вебінару

1. Психологічні особливості взаємодії учасників освітнього процесу.

2. Знання свого предмета й ерудованість, як чарівні ключики до вдалих уроків.

3. Молоді вчителі: хто може допомогти?

Лекторка: Наталія Понежа 

На урок. 3D-моделювання на уроках технологій: розвиток просторового мислення учнів

11.09.2024, 11:00

🔔 План вебінару

1. Роль 3D-моделювання в розвитку просторового мислення.

2. Інструменти для 3D-моделювання в освіті. Огляд безкоштовних та доступних інструментів для створення 3D-моделей (Tinkercad, SketchUp, Blender, BlocksCAD).

3. Інтеграція 3D-моделювання в уроки технологій.

Лекторка: Елла Даниліна 

На урок. Як підготувати учнів до НМТ з англійської мови: ефективні стратегії та методики

11.09.2024, 10:56

🔔 План вебінару

1. Структура тесту та особливості проведення НМТ з англійської мови.

2. Ефективні завдання для підготовки до частини «Reading».

3. Ефективні завдання для підготовки до частини «Use of English».

4. Стратегії та методики для ефективного навчання лексики та граматики.

5. Адаптація матеріалів під потреби учнів.

6. Тайм-менеджмент під час НМТ.

7. 10 найкращих підручників та посібників для підготовки до НМТ.

Лекторка: Оксана Карачун 

На урок. Самовідновлення як шлях до збереження ментального здоров'я: тренінг з елементами гри

07.09.2024, 07:26

🔔 План вебінару

1. Емоційна саморегуляція, способи самовідновлення.

2. Дихальні та тілесні вправи на допомогу.

3. Практичні вправи щодо самозбереження ментального здоров'я на шляху відновлення.

4. Підбиття підсумків та обговорення.

Лекторка: Лілія Апостолакі 

На урок. Діагностика фізіологічної готовності дитини до шкільного навчання

07.09.2024, 07:22

🔔 План вебінару

1. Критерії фізіологічної готовності дітей до навчання в школі.

2. Методи оцінювання біологічної зрілості дитини.

3. Розвиток дрібної моторики та зорово-моторної координації.

4. Вивчення швидкості рухів і рівня розвитку координації кисті.

Лекторка: Олена Казачінер 

На урок. Інтегральні ігри в освітньому процесі: скарбничка вчителя НУШ

04.09.2024, 00:49

🔔 План вебінару

1. Види інтегральних ігор.

2. Приклади інтегральних ігор різних видів.

3. Використання інтегральних ігор в освітньому процесі.

Лекторка: Юлія Батура 

На урок. Інтернет-конференція: «Оцінювання результатів навчання: підходи та практика»

01.09.2024, 15:14

РОЗКЛАД ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЇ

00:00 – Початок трансляції

03:00 – Любов Цукор. Погляд на досягнення учнів крізь призму формувального оцінювання

01:00:47  – Ірина Дядюшкіна. Особливості оцінювання учнів 7 класу НУШ

Мета цієї інтернет-конференції «На Урок» – допомогти педагогам поглибити знання щодо здійснення оцінювання з метою їх подальшого застосування в роботі, що допоможе налагодити ефективну взаємодію зі школярами та урізноманітнить навчальний процес. 

На урок. Викладання технологій у 5-6 класах НУШ: реалізація екологічної компетентності

01.09.2024, 07:45

🔔 План вебінару

1. Трактування екологічної компетентності технологічної освітньої галузі в Державному стандарті базової середньої освіти.

2. Тематика екологічних проєктів та шляхи їх реалізації.

3. Цікаві практичні ідеї та форми роботи.

Лекторка: Тетяна Середюк 

На урок. Міждисциплінарний підхід до викладання біології в новому 2024-2025 навчальному році

26.08.2024, 21:17

🔔 План вебінару

1. Методичні рекомендації щодо викладання в новому навчальному році.

2. Формат навчання.

3. Міждисциплінарний підхід до викладання природничих дисциплін.

4. Корисні посилання.

Лекторка: Ірина Дядюшкіна 

На урок. Хімія: долаємо освітні втрати

23.08.2024, 20:37

🔔План вебінару

1. Вивчення хімії: діагностуємо освітні втрати.

2. Дві стратегії подолання освітніх втрат.

3. Практичний кейс подолання освітніх втрат на уроках хімії.

Лекторка: Наталія Зима 

На урок. Викладання фізичної культури у 7-х класах НУШ: особливості, оцінювання, практичні поради

21.08.2024, 07:48

🔔 План вебінару

1. Вступна частина.

2. Особливості програми фізичної культури для 7 класу.

3. Оцінювання учнів на уроках фізичної культури.

4. Практичні поради для вчителів.

5. Розгляд конкретних прикладів.

6. Питання та відповіді.

Лектор: Максим Самійленко 

На урок. Стратегії та підходи викладання курсів громадянської та історичної освітньої галузі у 7 класах НУШ

16.08.2024, 22:45

🔔 План вебінару

1. Від модельної навчальної програми до навчальної програми закладу освіти: принципи, орієнтири для укладання.

2. Дидактичні матеріали, компоненти та ресурси підручників громадянської та історичної освітньої галузі

7 класу НУШ.

3. Методичні рекомендації, підходи до викладання предметів громадянської та історичної освітньої галузі

7 класу НУШ.

Лектор: Владислав Кронгауз 

На урок. Модельні навчальні програми з англійської мови для 7 класу НУШ

13.08.2024, 20:23

🔔План вебінару

1. Ключові поняття про модельні навчальні програми та їх компоненти.

2. Модельна & навчальна програма: у чому різниця, що спільного?

3. Порівняння модельних навчальних програм з англійської мови.

Лекторка: Наталя Сковородкіна 

На урок. Українська мова у 7 класі: алгоритм з подолання викликів воєнного часу та продовження реалізації НУШ

09.08.2024, 18:55

🔔 План вебінару

1. Огляд Державного стандарту базової середньої освіти та аналіз кроків його реалізації.

2. Завдання предмета «Українська мова» (7 клас).

3. Алгоритм вибору та адаптації модельної програми.

4. Аналіз змісту предмета «Українська мова» для 7 класу НУШ.

5. Аналіз причин, рівня і якості «прогалин» попередніх років та шляхи інтеграції окремих тем у новий навчальний рік.

6. Особливості організації уроків української мови для 7 класу в реальних умовах (або як не поглибити «прогалини»).

Лекторка: Наталія Борисенко 

На урок. Інтернет-конференція: «Canva для вчителів: практичний інтенсив»

09.08.2024, 06:20

🔔 ЗАПИС ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЇ

00:00 – Початок трансляції

02:42 – Юлія Батура. Canva - універсальний інструмент вчителя: ідеї та практичні поради

01:03:06 – Любов Цукор. Сервіс Canva: магія для вчителя на будь-який урок

02:05:21 – Юлія Зозуля. Canva for Education для вчителів: найкращі практики та лайфхаки для створення інноваційних освітніх матеріалів

Мета цієї інтернет-конференції «На Урок» – розглянути можливості сервісу Canva в роботі педагогів, з огляду на практичне використання ресурсу. Теми та інформація актуальні для всіх педагогів, незалежно від того, яку тему викладають та з дітьми якого віку працюють.

На урок. Синергетичний підхід до управління змінами: підготовка ЗЗСО до нового навчального року

03.08.2024, 09:57

🔔 План вебінару

1. Сутність синергетичного підходу до управління змінами.

2. Політики та процедури підготовки ЗЗСО до нового навчального року.

3. Техніки для планування та управління розвитком ЗЗСО.

4. Зворотний зв'язок.

Лекторка: Оксана Курлова 

На урок. Діяльнісний підхід у початковій школі: організація освітнього процесу

02.08.2024, 07:36

🔔 План вебінару

1. Що таке діяльнісний метод?

2. Практичні поради з впровадження діяльнісного методу.

Лекторка: Лілія Талан 

На урок. Вивчення історичних особистостей як важлива складова гуманізації освіти

30.07.2024, 22:33

🔔План вебінару

1. Методичні аспекти формування знань про історичну особистість в учнів.

2. Штучний інтелект як ефективний помічник для вивчення діяльності історичних діячів.

Лекторка: Наталія Понежа 

На урок. Використання штучного інтелекту в мовно-літературній освітній галузі

27.07.2024, 08:28

🔔План вебінару

1. ШІ: що це і навіщо?

2. Штучний інтелект – допомога чи загроза?

3. Особливості застосування ШІ на уроках мови та літератури.

Лекторка: Ганна Сукачова 

На урок. Інтеграція змішаного навчання в шкільну програму

26.07.2024, 15:30

🔔 План вебінару

1. Методи поєднання очного та онлайн-навчання.

2. Використання цифрових платформ для підтримки змішаного навчання.

3. Приклади успішних моделей змішаного навчання.

4. Стратегії взаємодії з учнями різних форм навчання.

Лекторка: Ірина Дядюшкіна 

На урок. Викладання технологій у 7 класі НУШ: рекомендації та практичний досвід

26.07.2024, 08:13

🔔 План вебінару

1. Особливості планування роботи на уроках технологій у 7 класі НУШ.

2. Формування наскрізних умінь та ключових компетентностей на уроках технологій.

3. Банк ідей індивідуальних та групових творчих проєктів для учнів та учениць 7 класу НУШ.

4. Можливості використання різних ресурсів та освітніх платформ для роботи у 7 класі НУШ.

5. Практичний досвід роботи у 7 класі НУШ.

Лекторка: Вікторія Бартюк 

На урок. Сanva для вчителів: створення навчальних матеріалів

25.07.2024, 08:10

🔔 План вебінару

1. Основні функції Canva, можливості для педагогів.

2. Огляд варіантів навчальних матеріалів.

3. Практична частина.

Лекторка: Любов Цукор 

На урок. Створення цифрового візуального контенту за допомогою штучного інтелекту

13.07.2024, 08:32

🔔 План вебінару

1. Доцільність використання платформи Face Swapper AI та її основні можливості.

2. Огляд інструментів програми Designify для створення дизайну.

3. Ідея використання Lexica – мистецьких моделей штучного інтелекту.

4. Практичне застосування ШІ.

Лекторка: Юлія Рудніцька 

На урок. LiveWorksheets від А до Я: розбір можливостей кожного інструменту та їх практичне використання

05.07.2024, 14:21

🔔 План вебінару

1. Інструментарій платформи LiveWorksheets.

2. Детальний розбір можливостей кожного інструменту та їх практичне використання.

3. Особливості використання інтерактивних аркушів.

Лекторка: Вікторія Шеремет 

На урок. Формування громадянської ідентичності: «Україна і світ: вступ до історії і громадянської освіти»

03.07.2024, 08:31

🔔План вебінару

1. Трактування громадянських компетентностей історичної освітньої галузі в Державному стандарті базової середньої освіти.

2. Практичні дослідницькі завдання – найкращий інструмент для розвитку.

3. Роль родинних історій у формуванні громадянської ідентичності школярів молодшого підліткового віку.

Лекторка: Наталія Понежа 

На урок. Інтерактивна біологія на літо: навчання через дослідження та гру

01.07.2024, 20:08

🔔 План вебінару

1. Навчання через дослідження та гру.

2. Інтерактивні інструменти та ресурси для навчання біології.

3. Дослідницькі проєкти: від практики до теорії.

4. Творчі та наукові проєкти з біології.

Лекторка: Ірина Дядюшкіна 

На урок. Класний vs Керівник: новий погляд на звичну роль

23.06.2024, 08:58

🔔 План вебінару

1. Класний керівник як менеджер.

2. Майстерність пильнування особистих кордонів.

3. Це точно мої діти?

Лекторка: Наталія Зима 

На урок. Оцінювання без уцінення: стратегії визначення рівня навчальних досягнень учнів на уроках історії

23.06.2024, 08:58

🔔План вебінару

1. Нормативно-правове забезпечення процесу оцінювання.

2. Методичні підходи до здійснення оцінювання.

3. Організація оцінювання групової роботи, формувальне оцінювання, самооцінювання.

Лектор: Сергій Колісніченко 

На урок. Практикум для вчителів: створення інфографіки за допомогою штучного інтелекту

08.06.2024, 06:59

🔔План вебінару

1. Місце штучного інтелекту для створення візуального контенту.

2. Огляд інструментів для створення інфографік з використанням штучного інтелекту.

3. Практика зі створення інфографік за допомогою ШІ.

екторка: Любов Цукор 

На урок. Сертифікація як складова успішної атестації педагога

08.06.2024, 05:31

🔔План вебінару

1. Опрацювання нормативної бази (оглядово).

2. Філософія сертифікації.

3. Вплив сертифікації на процес і результат атестації педагога.

4. Етапи сертифікації.

5. Зворотний зв’язок.

Лекторка: Оксана Кушко 

На урок. Сертифікація як складова успішної атестації педагога

06.06.2024, 10:48

На урок. Сучасні ресурси та підходи для викладання у 7 класі НУШ: лайфхаки для вчителів

06.06.2024, 10:40

🔔План вебінару

1. НУШ 7 клас: теорія та практика навчання.

2. Підходи та методи формування навчальних компетентностей у 7 класі НУШ.

3. Цифрові застосунки та штучний інтелект на уроках 7 класу НУШ.

Лектор: Владислав Кронгауз 

На урок. Онлайн-сервіси для діяльнісної взаємодії учасників освітнього процесу

29.05.2024, 08:29

🔔 План вебінару

1. Поняття «діяльнісного» підходу у навчанні: принципи, виклики, роль вчителя, методи.

2. Онлайн-сервіси для діяльнісної взаємодії під час навчання.

3. Практика та взаємодія.

Лекторка: Марина Кропельницька 

На урок. Оцінювання навчальних досягнень у НУШ: вимоги, інструменти та методи

20.05.2024, 20:45

🔔 План вебінару

1. Опрацювання нормативно-правових документів, які регулюють оцінювання навчальних досягнень учнів НУШ.

2. Ґрунтовна робота над Рекомендаціями МОН щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів.

3. «Формувальне оцінювання»: плюси, мінуси, інструменти та методи.

4. Зворотний зв’язок.

Лекторка: Оксана Кушко 

На урок. Підсумкове оцінювання навчальних досягнень учнів з використанням Google Forms

14.05.2024, 08:27

🔔 План вебінару

1. Варіанти використання Google Forms у діяльності педагога.

2. Алгоритм роботи з конструктором.

3. Здійснення основних налаштувань Google Forms.

4. Демонстрація алгоритму роботи з різними типами запитань, які доступні для використання.

5. Естетичне оформлення тесту.

6. Варіанти надсилання Google Forms для учнів.

7. Опрацювання відповідей, автоматична побудова діаграм і Google таблиць.

8. Робота із розширеннями для Google Forms.

Лекторка: Надія Духно 

На урок. Як креативно та цікаво вивчати біографію письменників і письменниць на уроках літератури

08.05.2024, 11:24

🔔 План вебінару

1. Вступ: презентація теми та мети вебінару.

2. Біографічний метод у літературознавстві: переваги й ризики.

3. Методологія: представлення нових підходів до вивчення біографій письменників.

4. Практичні поради: як зробити уроки про літературних майстрів цікавішими та інтерактивними.

5. Підсумки й відповіді на питання учасників.

Лекторка: Вікторія Концева 

На урок. Зворотний зв’язок на уроках і не тільки: як підсилити результативність навчання

02.05.2024, 06:46

🔔План вебінару

1. Коли та навіщо потрібен зворотний зв’язок.

2. Як надавати й отримувати зворотний зв’язок.

3. Зворотний зв’язок: етап уроку чи інструмент для комунікації?

4. Просто + швидко + результативно.

Лекторка: Інна Іванова 

На урок. Формувальне оцінювання в НУШ: поради та практика

02.05.2024, 06:41

🔔План вебінару

1. Коротко про принципи формувального оцінювання.

2. Практика здійснення формувального оцінювання.

3. Розгляд вправ та ресурсів.

Лекторка: Любов Цукор 

На урок. «Смачні родзинки» сервісу Canva: дієві інструменти для вчителювання

25.04.2024, 07:47

🔔План вебінару

1. Підключення розширеного безплатного плану.

2. Швидке редагування фотографій.

3. Штучний інтелект у сервісі Canva.

4. Таємні коди.

5. Ідеї проєктів із використання Canva.

Лекторка: Ірина Сокол

На урок. Практичні кейси використання штучного інтелекту на уроках технологій

24.04.2024, 16:15

🔔План вебінару

1. Роль штучного інтелекту в освітньому процесі.

2. Проєктна діяльність з використанням штучного інтелекту.

3. Ресурси та інструменти на основі ШІ для роботи з дітьми на уроках трудового навчання/технологій.

Лекторка: Елла Даниліна 

На урок. Формування метанавичок в учнів та учениць: модна тенденція чи необхідність для життя

24.04.2024, 12:31

🔔План вебінару

1. Що таке метанавички? Відмінність метанавичок від предметних знань і навичок.

2. Які бувають метанавички?

3. Роль метанавичок у житті та навчанні. Meta skills як ключ до успіху в сучасному світі.

4. Практичні поради щодо впровадження методів формування метанавичок у навчальний процес.

Лекторка: Алла Козенко 

На урок. Не тільки PowerPoint: онлайн-сервіси для створення цікавих презентацій

16.04.2024, 20:02

🔔План вебінару

1. Огляд онлайн-сервісів для створення презентацій.

2. Чи тільки за допомогою PowerPoint можна створити презентацію?

3. Чи може бути електронна книга презентацією?

Лекторка: Олеся Тєлєжкіна 

На урок. Формувальне оцінювання в 5-7 класах НУШ: принципи наступності

07.04.2024, 08:05

🔔План вебінару

1. Місце формувального оцінювання в НУШ.

2. Принципи формувального оцінювання в початковій та середній школах.

3. Принципи наступності.

Лекторка: Любов Цукор 

На урок. Формування читацької грамотності здобувачів освіти: інструменти та прийоми

26.03.2024, 19:47

🔔План вебінару

1. Що таке читацька грамотність?

2. Які інструменти та прийоми варто використати для формування читацької грамотності?

Лекторка: Ганна Сукачова 

На урок. Громадянська та історична освітня галузь: реалізація цілей і завдань у 7 класі НУШ

21.03.2024, 15:53

🔔План вебінару

1. Концепція громадянської та історичної освітньої галузі (цикл базового предметного навчання) у 7-9 класах НУШ.

2. Модельні навчальні програми з предметів громадянської та історичної освітньої галузі (цикл базового предметного навчання) у 7-9 класах НУШ.

3. Дієві форми та методи організації освітнього процесу на уроках предметів громадянської та історичної освітньої галузі у 7-9 класах НУШ.

Лектор: Владислав Кронгауз 

На урок. Інтеграційний підхід у НУШ

16.03.2024, 08:40

🔔План вебінару

1. Інтеграція та інтегроване навчання.

2. Види інтегрованого навчання.

3. Практичні кейси.

Лектор: Артем Горобець 

На урок. Відкриваючи горизонти: інтеграція STEM, STEAM, STREAM у освітній процес

13.03.2024, 20:15

🔔План вебінару

1. Теоретичні аспекти та необхідність впровадження напрямків в освітній процес. Огляд концепцій STEM, STEAM, STREAM та їх важливість у сучасній освіті.

2. Відкриваючи горизонти: мотивація вчителів. Значення та підходи до мотивації вчителів для успішної інтеграції STEM у навчальний процес.

3. Практичні поради для проведення тренінгу у власному навчальному закладі для вчителів. STEM-активності та вправи для вчителів, інтерактивні симуляції для навчання природничих дисциплін.

4. Організація «Інженерного тижня». Логічне використання ідей STEM у форматі інженерного тижня.

Лекторка: Інна Фурсова 

На урок. Оцінюємо навчальні досягнення здобувачів освіти в НУШ на уроках математики

08.03.2024, 09:25

🔔План вебінару

1. Нормативні документи, що регламентують оцінювання у Новій українській школі.

2. Види оцінювання.

3. Практичні поради щодо реалізації оцінювання на прикладі математичної освітньої галузі.

Лекторка: Ірина Ференц 

На урок. Заїкання. Що потрібно знати вчителю?

05.03.2024, 22:57

🔔План вебінару

1. Що таке заїкання?

2. Особливості проявів заїкання.

3. Особливості особистості учня, що має заїкання.

4. Поради вчителям щодо співпраці з учнями, що мають заїкання.

Лекторка: Євгенія Груленко 

На урок. Дизайн уроку в НУШ

01.03.2024, 20:19

🔔План вебінару

1. Дизайн сучасного уроку.

2. Структура дизайну уроку НУШ.

3. Практичні кейси.

Лектор: Артем Горобець 

На урок. Прості інтернет-сервіси для підготовки до будь-якого уроку

28.02.2024, 03:22

🔔План вебінару

1. Секрети ефективної підготовки до уроку.

2. Аналізуємо ресурси та способи їхнього залучення.

3. Працюємо із сервісами.

Лекторка: Любов Цукор 

На урок. Професійна компетентність як базова характеристика діяльності педагога

21.02.2024, 22:45

🔔 План вебінару

1. Поняття «професійна компетентність». Його суть та особливості.

2. Критерії професійної компетентності.

3. Професійна компетентність вчителя початкової школи.

Лекторка: Лілія Талан

На урок. Нові модулі фізичної культури: особливості викладання в НУШ

20.02.2024, 20:48

🔔План вебінару

1. Специфіка викладання в НУШ: основні принципи.

2. Переваги та труднощі викладання нових модулів з фізичної культури.

3. Спортивно-розвивальний журнал. Практичне використання.

Лектор: Ілля Донченко 

На урок. Рисункові тести та проєктивні методики діагностики розвитку підлітків

14.02.2024, 10:16

🔔План вебінару

1. Зміни у розвитку дитини підліткового віку. Особливості діагностики психофізичного розвитку підлітка.

2. Психодіагностика рівня розвитку інтелектуальних здібностей в підлітковому віці.

3. Діагностика характерологічних особливостей підлітків.

4. Діагностика емоційно-мотиваційної сфери в підлітковому віці.

5. Діагностика взаємостосунків підлітків у групі однолітків та в сім’ї.

6. Діагностика професійної спрямованості підлітків.

Лекторка: Олена Казачінер 

На урок. Подолання агресивності дошкільників та молодших школярів засобами ігрової діяльності

31.01.2024, 19:39

🔔План вебінару

1. Агресія та причини її виникнення в дитячому віці.

2. Перші сигнали прояву агресивної поведінки в дошкільному та молодшому шкільному віці.

3. Розбіжність між агресивною та небажаною поведінкою у дитини.

4. Ігри та ігрові вправи для подолання агресивності у дошкільників та молодших школярів 

На урок. Інтерактивні методи навчання: переваги та практичне використання в освітньому процесі

25.01.2024, 08:23

🔔План вебінару

1. Що таке інтерактивні методи навчання.

2. Переваги інтерактивних методів.

3. Практичне використання в освітньому процесі.

Лекторка: Лілія Талан 

На урок. Платформа Gamilab для створення дидактичних і розвиваючих ігор

23.01.2024, 20:27

🔔План вебінару

1. Знайомство з платформою Gamilab.

2. Створення дидактичних ігор.

3. Приклади використання в позаурочний час.

Лекторка: Софія Бенза 

На урок. Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 5-6(7) класів НУШ згідно із чинним законодавством

22.01.2024, 19:24

🔔План вебінару

1. Опрацювання нормативної бази (оглядово).

2. Види та системи оцінювання.

3. Адаптаційний період: впровадження, перехід на обрану систему оцінювання, розробка критеріїв.

4. Заповнення журналів і свідоцтв досягнень згідно із новими вимогами.

5. «Формувальне оцінювання» – навчальний експрес-практикум.

6. Зворотний зв’язок.

Лекторка: Оксана Кушко 

На урок. Практикум із застосування Персонального помічника вчителя: ефективна підготовка до уроку

18.01.2024, 20:16

🔔План вебінару

1. Що нового у світі ШІ.

2. Аналіз можливостей Персонального помічника вчителя.

3. Практикум з ефективної підготовки до уроку за допомогою Персонального помічника вчителя.

Лекторка: Любов Цукор 

На урок. Рухові активності на уроках фізкультури: ефективні методики та практичні поради

18.01.2024, 12:12

🔔 План вебінару

1. Визначення мети та актуальності теми.

2. Огляд даних і досліджень про вплив рухової активності на здоров’я та навчальний процес учнів.

3. Роль рухової активності в розвитку дітей: вплив на фізичне здоров’я та зв’язок між руховою активністю та когнітивними здібностями дітей.

4. Оптимальні підходи до організації уроків фізкультури: методики, спрямовані на підвищення мотивації учнів / інтеграція рухової активності у навчальний процес.

5. Практичні поради для вчителів: розробка цікавих та ефективних фізкультурних занять / створення сприятливого середовища для розвитку рухових навичок.

6. Досвід успішних практик, які досягли позитивних результатів у підвищенні активності учнів.

Лектор: Максим Самійленко 

На урок. Можливості Trello для організації навчальної діяльності

17.01.2024, 10:15

🔔План вебінару

1. Можливості та функціонал Trello.

2. Створення Scrum-дошки в Trello.

3. Адаптуємо Trello до освітнього процесу.

Лекторка: Юлія Батура 

На урок. Чому відкритий урок не ОК, або як вчительству обмінюватися досвідом

15.01.2024, 19:39

🔔План вебінару

1. Де в законодавстві (не)написано про відкриті уроки. Та чому обмінюватися досвідом важливо.

2. Співпраця між педагогами – складова якісної методичної роботи в закладі освіти та її можливості для обміну досвідом.

3. Презентуйте професійну діяльність не виходячи з дому.

4. Співпраця з ГО – можливості без меж.

Лекторка: Наталія Понежа 

На урок. Створення тестових завдань за допомогою штучного інтелекту

08.01.2024, 19:39

🔔План вебінару

1. Місце ШІ в сучасній освіті.

2. Можливості інструментів на базі ШІ для створення тестів.

3. Практична частина.

Лекторка: Любов Цукор 

На урок. Розробка компетентнісно орієнтованих інтерактивних практичних робіт у класах НУШ

08.01.2024, 18:57

🔔План вебінару

1. Практики компетентнісно орієнтованого навчання: реалізовуємо діяльнісний підхід.

2. Сервіси для створення інтерактивних практичних робіт.

3. Практикум зі створення інтерактивних практичних робіт, спрямованих на реалізацію навчальних компетентностей у галузі (на прикладі громадянської та історичної освітньої галузі).

Лектор: Владислав Кронгауз 

На урок. Методи та прийоми лікувальної фізичної культури та ритміки в контексті інклюзивного навчання

05.01.2024, 22:42

🔔План вебінару

1. Ознайомлення із порушеннями фізичного розвитку та рухових можливостей, які виникають у дітей із ООП при обстеженні та спостереженні.

2. Методи та прийоми ЛФК та ритміки, за допомогою яких можна підвищувати рухову та розумову діяльність.

Лекторка: Жанна Домбровська 

На урок. Плануємо урок у 5-7 класах Нової української школи

05.01.2024, 08:39

🔔 План вебінару

1. Що таке календарно-тематичне планування?

2. Критерії розробки та перевірка реалізації.

3. Поурочні плани.

4. Практичні навички.

екторка: Людмила Бондаренко 

Математична й інформаційно-комунікаційна компетентності: можливості для викладання мови й літератури

26.12.2023, 23:39

🔔План вебінару 

1. Навіщо потрібно вміти працювати з інформацією?

2. Логіка & мова чи мова vs логіка?

3. Комунікація & маніпуляція: чи можливо розпізнати і розрізнити?

Лекторка: Олеся Тєлєжкіна 

STEM-освіта та штучний інтелект: практика залучення інноваційних технологій

24.12.2023, 09:03

🔔План вебінару

1. ШІ та STEM: хороше поєднання?

2. Переваги та недоліки залучення ШІ в STEM-освіту.

3. Робота з сервісами на базі ШІ в контексті здійснення STEM-освіти.

Лекторка: Любов Цукор 

Технології візуалізації як засіб формування компетентностей у НУШ

23.12.2023, 22:32

🔔План вебінару

1. Візуалізація та її дидактичний потенціал.

2. Засоби візуалізації.

3. Методи візуалізації.

4. Ресурси та сервіси.

5. Штучний інтелект у візуалізації.

6. Порівняємо?

Лекторка: Людмила Бондаренко 

Казкотерапія для дітей дошкільного віку: зміст, особливості та реалізація практик

17.12.2023, 22:17

🔔 План вебінару

1. Особливості художніх творів для дітей дошкільного віку.

2. Основні проблеми дитини дошкільного віку, які можна розв’язувати за допомогою казки.

3. Характеристика казкових персонажів у творах для дітей 3-6(7) років.

4. Форми, методи та прийоми роботи над психокорекційною / терапевтичною казкою з дитиною дошкільного віку.

Лекторка: Олена Казачінер 

Здійснення формувального оцінювання в НУШ за допомогою штучного інтелекту

13.12.2023, 23:40

🔔План вебінару

1. Місце формувального оцінювання в НУШ.

2. Принципи формувального оцінювання.

3. Практика роботи з інструментами на базі ШІ для здійснення формувального оцінювання.


Лекторка: Любов Цукор 

Інтерактивні інтернет-ресурси для вивчення предметів природничого циклу

09.12.2023, 09:46

🔔План вебінару

1. Важливість інтерактивного навчання.

2. Практичні аспекти використання віртуальних лабораторій та симуляцій.

3. Огляд сучасних інтернет-ресурсів для вивчення предметів природничого циклу.

4. Відповіді на запитання учасників вебінару.


Лекторка: Наталія Бодюл 

Моніторинг і проєктування освітньої діяльності в закладі освіти: експірієнс-технології в навчанні

08.12.2023, 20:13

🔔План вебінару

1. Важливість експірієнс-технологій у проєктуванні освітньої діяльності.

2. Новий погляд на дизайн-мислення.

3. Інструментарій педагога на кожному з етапів.

4. Безкоштовний і доступний ресурс для взаємодії в команді.

5. Зворотний зв’язок.


Лекторка: Аліна Архіпова 

Альтернативи Jamboard для організації навчальної діяльності: огляд онлайн-дошок для навчання

05.12.2023, 21:21

Рисункові тести та проєктивні методики діагностики розвитку молодших школярів: зміст, особливості, призначення.

02.12.2023, 17:20

Canva для вчителів: створення візуального контенту за допомогою штучного інтелекту

30.11.2023, 06:48

🔔План вебінару:

1. Можливості Canva для вчителів.

2. Огляд інструментів на базі ШІ в середовищі Canva.

3. Практична частина.

Лекторка: Любов Цукор 

Створення навчального дистанційного курсу для учнів: рекомендації та аналіз помилок

23.11.2023, 18:51

Як реалізувати груповий дитячий проєкт: холістичний підхід в освіті

22.11.2023, 10:48

Розвиток потенціалу обдарованих учнів: стратегії, методи та підходи

16.11.2023, 18:12

Розвиток ключових компетентностей учасників освітнього процесу за допомогою штучного інтелекту

13.11.2023, 20:04

Онлайн-сервіси для створення інтерактивних навчальних матеріалів у роботі сучасного вчителя НУШ

08.11.2023, 21:04

Як зекономити час на підготовку до уроку: вербальне оцінювання та робота з відеофайлами

07.11.2023, 20:03

Практикум із використання штучного інтелекту: Персональний помічник вчителя

03.11.2023, 20:20

Управлінські процеси ЗЗСО та подолання освітніх втрат

28.10.2023, 09:49

Інструменти для створення навчального візуального контенту: Canva і VistaCreate

25.10.2023, 20:50

Інтернет-конференція: «Практикум для педагогів: інтернет-ресурси на кожен день»

14.10.2023, 12:46

Конструювання й оцінювання компетентнісних завдань 6 класу НУШ: кроки до успішного навчання історії

11.10.2023, 13:28

Формувальне оцінювання під час дистанційного та змішаного навчання

06.10.2023, 15:55

10 способів використання Google Презентацій під час змішаного навчання

29.09.2023, 07:12

Платформа Wakelet в роботі вчителя: 10 ідей для застосування в навчальному процесі

21.09.2023, 08:37

Навіщо списувати? Реалізація принципів академічної доброчесності в закладах освіти

18.09.2023, 21:47

Інтернет-конференція: «Освітні інструменти сучасного вчителя: штучний інтелект»

17.09.2023, 09:52

Атестація педагогічних працівників за новим Положенням: перспективи та виклики

14.09.2023, 19:57

Професійні компетентності вчителя: як прокласти власну траєкторію професійного розвитку

14.09.2023, 11:05

Педагогіка ефективного навчання у 6 класі НУШ: діяльнісний підхід до викладання

11.09.2023, 20:28

Інтернет-конференція: «Безпечне освітнє середовище: вимоги та принципи організації»

08.09.2023, 10:49

Змішане навчання: як вчителю ефективно організувати роботу учнів як в класі, так і вдома

29.08.2023, 09:00

Календарно-тематичне планування: як ефективно спланувати освітній процес

18.08.2023, 09:04

Технологія 21CLD: впроваджуємо дизайн навчання для вдосконалення навичок 21 століття

17.08.2023, 22:12

Цифрова грамотність в епоху штучного інтелекту: що потрібно знати вчителю

14.08.2023, 20:40

«Розширені можливості підручника історії для 6 класу НУШ: розробляємо компетентнісно орієнтовані завдання»

10.08.2023, 12:01

«Про готовність навчатися та навчати: перший раз у перший клас»

29.07.2023, 20:44

«Як навчити учнів ефективно презентувати проєкти у форматі пітчингу»

29.07.2023, 10:45

Нейроосвіта для керівника: готуємо ЗЗСО до нового навчального року

27.07.2023, 20:38

Формувальне оцінювання в початкових класах НУШ: особливості та практичні поради

27.08.2022  07:36

НУШ у 5 класі: освітня та модельні програми, типи оцінювання, оформлення документації.

15.06.2022  20:19

12.06.2022 Інтернет-конференція «Особливості викладання в НУШ 5 клас»

28.05.2022 Інтернет-конференція «5 клас НУШ: від ідеї до реалізації концепції»

Х.Гренюх. Педагогу на замітку. Нормативно-правова база.

Лист Міністерства освіти і науки України №1/9-385 від 20.07.2020 “Деякі питання організації виховного процесу у 2020/2021 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок”

https://www.schoollife.org.ua/deyaki-pytannya-organizatsiyi-vyhovnogo-protsesu-u-2020-2021-n-r-shhodo-formuvannya-v-ditej-ta-uchnivskoyi-molodi-tsinnisnyh-zhyttyevyh-navychok/

 

Сценарії Першого уроку 2020/2021 навчальному році

https://www.schoollife.org.ua/category/fajly/stsenariji/pershyj-urok/

 

Положення про сертифікацію педагогічних працівників (зі змінами від 24.12.2019 р.)

https://www.schoollife.org.ua/polozhennya-pro-sertyfikatsiyu-pedagogichnyh-pratsivnykiv-iz-zminamy-vid-24-12-2019-r/

 

Інструкція з діловодства у закладах загальної середньої освіти

https://www.schoollife.org.ua/pro-zatverdzhennya-instruktsiyi-z-dilovodstva-u-zakladah-zagalnoyi-serednoyi-osvity/

 

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого та другого класів у Новій українській школі 

https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/nova-ukrayinska-shkola/ocinyuvannya

 

Положення про сертифікацію педагогічних працівників (зі змінами від 24.12.2019 р.)

https://www.schoollife.org.ua/polozhennya-pro-sertyfikatsiyu-pedagogichnyh-pratsivnykiv-iz-zminamy-vid-24-12-2019-r/


Я досліджую світ. 2 клас

Дистанційне навчання

Видавництво “Світич” відкриває Школу дистанційного навчання для другокласників!

Для перегляду розкладу уроків дистанційного навчання курсу “Я досліджую світ” для 2 класу клікайте на кнопкуРОЗКЛАД УРОКІВ

Школа відкрита для всіх охочих, але особливо зручними уроки будуть для учнів, які навчаються за підручником “Я досліджую світ” авторів О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко. Адже у них є друкована версія підручника та комплект робочих зошитів — “Я досліджую світ”, з інформатики, для діагностичних робіт, а також тренажер з правопису й зошит з розвитку зв’язного мовлення.

Учні, які користуються підручниками інших авторів, можуть завантажити електронні версії частини 2 нашого підручника “Я досліджую світ”. Клікайте на кнопку

ЗАВАНТАЖИТИ ПІДРУЧНИК

Вже опубліковано такі уроки тижня 26 Пригода 3. Про вівсяне печиво (за оповіданням Микити Лукаша)

Урок 1. Чи можна виростити печиво?

Урок 2-3. Як відкриття можуть допомогти в навчанні?

Сайт постійно оновлюється, тож ласкаво просимо

до ШКОЛИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

у будь-який час!

Вважаєте інформацію важливою? Поділіться у соцмережах, на своєму сайті чи в блозі.

Facebook

Щиро ваш

колектив видавництва

«Світич»

Тел.:

(044) 486-91-14

 

(050) 761-72-59

 

(067) 504-50-22

E-mail:

info@svitdovkola.org

P. S. Ви отримали цей лист, оскільки працюєте в галузі початкової освіти. Якщо це повідомлення потрапило до вас випадково, або ви не хочете надалі отримувати новини від інформаційного ресурсу svitdovkola.org, будь ласка, напишіть нам.