НУШ
На урок. ChatGPT у роботі вчителя: створення навчальних матеріалів і автоматизація рутинних завдань
17.03.2025, 20:02
11.03.2025,18:52
10.03.2025,23:43
06.03.2025,09:16
05.03.2025, 21:49
05.03.2025, 21:47
04.03.2025, 21:53
04.03.2025, 21:50
01.03.2025, 09:10
26.02.2025, 20:39
24.02.2025, 22:00
19.02.2025, 06:40
11.02.2025, 19:57
11.02.2025, 17:38
10.02.2025, 20:53
На урок. Інтерактивні уроки географії: ідеї та практика
07.02.2025, 21:50
На урок. Штучний інтелект в освіті: нові можливості для педагогів
05.02.2025, 11:26
29.01.2025, 23:28
29.01.2025, 19:51
29.01.2025, 15:18
На урок. Отримайте матеріали вебінару «Підліткова агресія в освітньому середовищі: як допомогти впоратися»
28.01.2025, 10:00
28.01.2025, 09:33
28.01.2025, 09:24
25.01.2025, 09:47
На урок. Тестова частина сертифікації вчителів історії та громадянських дисциплін
24.01.2025, 09:16
На урок. Квізи, пригоди, змагання: ігрові платформи для навчання із задоволенням
21.01.2025, 12:30
16.01.2025, 23:23
16.01.2025, 23:20
16.01.2025, 22:31
16.01.2025, 09:10
На урок. Штучний інтелект в освіті: новини, секрети, інновації
11.01.2025, 08:21
03.01.2025, 19:58
02.01.2025, 14:26
28.12.2024, 02:05
28.12.2024, 07:45
26.12.2024, 10:55
24.12.2024, 09:03
На урок. Створення хмар слів: корисні сервіси та ідеї для уроків
21.12.2024, 09:32
На урок. Розвиваємо громадянську компетентність на уроках природничо-математичного циклу
19.12.2024, 20:33
На урок. Google DeepMind: нові можливості штучного інтелекту для освіти
12.12.2024, 18:29
На урок. Використання методу дилем в освітньому процесі
12.12.2024, 07:06
На урок. Створення Mind Map у сервісі Canva: візуалізація та схематизація навчального матеріалу
06.12.2024, 23:07
На урок. Інтерактивні онлайн-дошки для навчання: ефективні інструменти, практичні кейси та поради
05.12.2024, 16:58
05.12.2024, 16:53
На урок. «Перший рівень підтримки в закладах освіти: алгоритм визначення та стратегії подальшої підтримки»
03.12.2024, 02:09
26.11.2024, 20:37
25.11.2024, 20:30
21.11.2024, 02:20
19.11.2024, 20:27
07.11.2024, 09:40
06.11.2024, 19:40
04.11.2024, 11:50
30.10.2024, 19:18
30.10.2024, 19:09
26.10.2024, 12:36
24.10.2024, 23:16
19.10.2024, 13:21
19.10.2024, 13:19
05.10.2024, 23:36
05.10.2024, 23:30
05.10.2024, 23:22
25.09.2024, 23:11
25.09.2024, 23:04
На урок. Інноваційні методи навчання на уроках літератури: використання елементів плейбек-театру
24.09.2024, 21:21
На урок. Використання ChatGPT та Gemini у роботі вчителя
16.09.2024, 19:22
На урок. Навчальний рік 2024/2025: методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів
14.09.2024, 09:07
11.09.2024, 21:53
На урок. 3D-моделювання на уроках технологій: розвиток просторового мислення учнів
11.09.2024, 11:00
На урок. Як підготувати учнів до НМТ з англійської мови: ефективні стратегії та методики
11.09.2024, 10:56
На урок. Самовідновлення як шлях до збереження ментального здоров'я: тренінг з елементами гри
07.09.2024, 07:26
07.09.2024, 07:22
04.09.2024, 00:49
01.09.2024, 15:14
01.09.2024, 07:45
На урок. Міждисциплінарний підхід до викладання біології в новому 2024-2025 навчальному році
26.08.2024, 21:17
На урок. Хімія: долаємо освітні втрати
23.08.2024, 20:37
На урок. Викладання фізичної культури у 7-х класах НУШ: особливості, оцінювання, практичні поради
21.08.2024, 07:48
На урок. Стратегії та підходи викладання курсів громадянської та історичної освітньої галузі у 7 класах НУШ
16.08.2024, 22:45
На урок. Модельні навчальні програми з англійської мови для 7 класу НУШ
13.08.2024, 20:23
09.08.2024, 18:55
09.08.2024, 06:20
03.08.2024, 09:57
02.08.2024, 07:36
30.07.2024, 22:33
27.07.2024, 08:28
26.07.2024, 15:30
26.07.2024, 08:13
25.07.2024, 08:10
На урок. Створення цифрового візуального контенту за допомогою штучного інтелекту
13.07.2024, 08:32
05.07.2024, 14:21
03.07.2024, 08:31
01.07.2024, 20:08
На урок. Класний vs Керівник: новий погляд на звичну роль
23.06.2024, 08:58
На урок. Оцінювання без уцінення: стратегії визначення рівня навчальних досягнень учнів на уроках історії
23.06.2024, 08:58
На урок. Практикум для вчителів: створення інфографіки за допомогою штучного інтелекту
08.06.2024, 06:59
На урок. Сертифікація як складова успішної атестації педагога
08.06.2024, 05:31
06.06.2024, 10:40
29.05.2024, 08:29
На урок. Оцінювання навчальних досягнень у НУШ: вимоги, інструменти та методи
20.05.2024, 20:45
14.05.2024, 08:27
08.05.2024, 11:24
02.05.2024, 06:46
02.05.2024, 06:41
25.04.2024, 07:47
24.04.2024, 16:15
24.04.2024, 12:31
16.04.2024, 20:02
07.04.2024, 08:05
26.03.2024, 19:47
21.03.2024, 15:53
На урок. Інтеграційний підхід у НУШ
16.03.2024, 08:40
На урок. Відкриваючи горизонти: інтеграція STEM, STEAM, STREAM у освітній процес
13.03.2024, 20:15
08.03.2024, 09:25
На урок. Заїкання. Що потрібно знати вчителю?
05.03.2024, 22:57
На урок. Дизайн уроку в НУШ
01.03.2024, 20:19
28.02.2024, 03:22
На урок. Професійна компетентність як базова характеристика діяльності педагога
21.02.2024, 22:45
20.02.2024, 20:48
14.02.2024, 10:16
31.01.2024, 19:39
25.01.2024, 08:23
23.01.2024, 20:27
22.01.2024, 19:24
18.01.2024, 20:16
На урок. Рухові активності на уроках фізкультури: ефективні методики та практичні поради
18.01.2024, 12:12
На урок. Можливості Trello для організації навчальної діяльності
17.01.2024, 10:15
15.01.2024, 19:39
На урок. Створення тестових завдань за допомогою штучного інтелекту
08.01.2024, 19:39
08.01.2024, 18:57
05.01.2024, 22:42
05.01.2024, 08:39
23.12.2023, 22:32
22.11.2023, 10:48
16.11.2023, 18:12
28.10.2023, 09:49
06.10.2023, 15:55
Інтернет-конференція: «Освітні інструменти сучасного вчителя: штучний інтелект»
17.09.2023, 09:52
Атестація педагогічних працівників за новим Положенням: перспективи та виклики
14.09.2023, 19:57
Професійні компетентності вчителя: як прокласти власну траєкторію професійного розвитку
14.09.2023, 11:05
Педагогіка ефективного навчання у 6 класі НУШ: діяльнісний підхід до викладання
11.09.2023, 20:28
Інтернет-конференція: «Безпечне освітнє середовище: вимоги та принципи організації»
08.09.2023, 10:49
Змішане навчання: як вчителю ефективно організувати роботу учнів як в класі, так і вдома
29.08.2023, 09:00
Календарно-тематичне планування: як ефективно спланувати освітній процес
18.08.2023, 09:04
Технологія 21CLD: впроваджуємо дизайн навчання для вдосконалення навичок 21 століття
17.08.2023, 22:12
Цифрова грамотність в епоху штучного інтелекту: що потрібно знати вчителю
14.08.2023, 20:40
«Розширені можливості підручника історії для 6 класу НУШ: розробляємо компетентнісно орієнтовані завдання»
10.08.2023, 12:01
«Про готовність навчатися та навчати: перший раз у перший клас»
29.07.2023, 20:44
«Як навчити учнів ефективно презентувати проєкти у форматі пітчингу»
29.07.2023, 10:45
Нейроосвіта для керівника: готуємо ЗЗСО до нового навчального року
27.07.2023, 20:38
Формувальне оцінювання в початкових класах НУШ: особливості та практичні поради
27.08.2022 07:36
НУШ у 5 класі: освітня та модельні програми, типи оцінювання, оформлення документації.
15.06.2022 20:19
12.06.2022 Інтернет-конференція «Особливості викладання в НУШ 5 клас»
28.05.2022 Інтернет-конференція «5 клас НУШ: від ідеї до реалізації концепції»
Х.Гренюх. Педагогу на замітку. Нормативно-правова база.
Лист Міністерства освіти і науки України №1/9-385 від 20.07.2020 “Деякі питання організації виховного процесу у 2020/2021 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок”
Сценарії Першого уроку 2020/2021 навчальному році
https://www.schoollife.org.ua/category/fajly/stsenariji/pershyj-urok/
Положення про сертифікацію педагогічних працівників (зі змінами від 24.12.2019 р.)
Інструкція з діловодства у закладах загальної середньої освіти
Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого та другого класів у Новій українській школі
https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/nova-ukrayinska-shkola/ocinyuvannya
Положення про сертифікацію педагогічних працівників (зі змінами від 24.12.2019 р.)
Я досліджую світ. 2 клас
Дистанційне навчання
Видавництво “Світич” відкриває Школу дистанційного навчання для другокласників!
Для перегляду розкладу уроків дистанційного навчання курсу “Я досліджую світ” для 2 класу клікайте на кнопкуРОЗКЛАД УРОКІВ
Школа відкрита для всіх охочих, але особливо зручними уроки будуть для учнів, які навчаються за підручником “Я досліджую світ” авторів О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко. Адже у них є друкована версія підручника та комплект робочих зошитів — “Я досліджую світ”, з інформатики, для діагностичних робіт, а також тренажер з правопису й зошит з розвитку зв’язного мовлення.
Учні, які користуються підручниками інших авторів, можуть завантажити електронні версії частини 2 нашого підручника “Я досліджую світ”. Клікайте на кнопку
Вже опубліковано такі уроки тижня 26 — Пригода 3. Про вівсяне печиво (за оповіданням Микити Лукаша)
Урок 1. Чи можна виростити печиво?
Урок 2-3. Як відкриття можуть допомогти в навчанні?
Сайт постійно оновлюється, тож ласкаво просимо
до ШКОЛИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
у будь-який час!
Вважаєте інформацію важливою? Поділіться у соцмережах, на своєму сайті чи в блозі.
Щиро ваш
колектив видавництва
«Світич»
Тел.:
(044) 486-91-14
(050) 761-72-59
(067) 504-50-22
E-mail:
info@svitdovkola.org
P. S. Ви отримали цей лист, оскільки працюєте в галузі початкової освіти. Якщо це повідомлення потрапило до вас випадково, або ви не хочете надалі отримувати новини від інформаційного ресурсу svitdovkola.org, будь ласка, напишіть нам.